Stewardess: Tuan Jungkook , Cik Eunha *tepuk bahu mereka berdua* kita dah sampai ni.
Rose: Kenapa ni ?
Stewardess: Ouh Cik Rose , ni saya kejutkan Tuan Jungkook dengan Cik Eunha ni tapi tak bangun bangun.
Rose: Ouh takpe , awak pergi buat kerja awak yang lain dorang berdua ni biar saya yang kejutkan. Amboi-amboi sedapnya love birds ni tidur ... Jungkook !!!!! Eunha !!!!! Bangun !!!!!
Jungkook: Ish kau ni apa hal nak jerit jerit ?
Eunha: Entah awak ni , boleh kejut elok elok kan ? Terkejut saya tau .
Rose: Kejut elok elok apanya , orang dah kejut bukan main lembut, korang yang tak reti reti nak bangun. Penat sangat ke pun ?
Jungkook: Kalau tak penat takde la pulak tidur sampai tak sedar kan diri.
Eunha: Banyak lagi cara boleh nak kejut kan...
Rose: eh eh banyak bunyi pulak , penat dah orang kejut ... seronok lah kan korang dapat tidur sama sama macam ni sampai orang kejut pun tak sedar ?
Jungkook: Kalau seronok pun ada kene mengena dengan kau ke ? Jealous cakap ah ...
Rose: takde kerja aku nak jealous sebab kau peluk eunha and eunha peluk kau , apa yang aku tahu sekarang ni , jom kita turun.
Eunha: yelah yelah , bising lah awak ni. *berjalan meninggalkan Rose dan Jungkook*
Jungkook: tengok dia dah merajuk.
Rose: asal nak merajuk pulak ?
Jungkook: yelah kau pun, malu lah dia kau cakap macam tu.
Rose: cakap apa ?
Jungkook: ish malas lah aku cakap dengan kau ni ... *kejar mendapatkan eunha*
Rose: malas tak yah cakap , apa susah ? *keluar mengikut eunha dan jungkook*×××××××××
Jungkook: Eunha !!!
Eunha: hishhhh apa lagi dia ni nak? *mempercepatkan langkah*
Jungkook: Eunha tunggu lah *pegang tangan eunha*
Eunha: Ishhhhh apa lagi ?
Jungkook: Hey hey ... kenapa nak marah ni?
Eunha: Saya bukan marah awak ...
Jungkook: habis tu kenapa kau lari ni?
Eunha: saya malu ..
Jungkook: malu kenapa?
Eunha: Yelah , saya tak sedar yang saya dah terpeluk awak waktu saya tidur tadi ... *tunduk memandang kaki*
Jungkook: ala bukan nya sedar kan ?
Eunha: memangla , tapi saya malu bila rose cakap macam tu ...
Jungkook: dah dah , jom kita balik , kita kena balik and pergi balai nak kes ni habis cepat kan ?
Eunha: Hurmmmm ...
Rose: Dah habis dah sesi pujuk memujuk ?
Eunha: Hishhh awak ni , boleh tak jangan buat saya malu ?
Rose: aku buat apa yang kau nak malu sangat , hurmmm cik eunha ? *peluk bahu eunha*
Eunha: Takde apa lah ...
Rose: *bisik pada telinga eunha* kalau sayang cakap sayang jangan ego ye sayang *usap rambut eunha*
Jungkook: Dah dah jom balik , jin hyung , sowon noona dengan bangchin mesti tengah tunggu dekat rumah tu.
Rose: wei jap jap , asal aku jadi nervous semacam ni ?
Eunha: awak nervous sebab apa?
Rose: takdela aku rasa takut pulak nak balik rumah korang ni.
Jungkook: kau jangan merepek rose , aku dah bagitahu hyung aku dah yang aku nak bawak kau balik untuk jadi saksi, kau jangan buat hal.
Rose: aku tak cakap yang aku nak lari ke apa , aku just cakap yang aku ni nervous , kau ni tak boleh ke bersangka baik sikit dengan aku.
Jungkook: kalau aku tak bersangka baik dengan kau , dah lama aku ikat kau tutup mulut kau and bawak je kau terus balik rumah.
Eunha: hish korang ni bergaduh pulak , jom lah tadi kata nak cepat.
Rose: Tah namja ni tahu nak bising je.
Jungkook: kau yang bising , nervous la apa lah..
Eunha: Sudah sudah *tarik tangan Jungkook dan Rose dan menuju ke kereta*×××××××××××
Eunha: Unnie !!! Oppa !!!
Sowjin: Nae ~~~
Eunha: Rindunya dekat unnie dengan oppa *peluk sowon dan jin*
Jungkook: eleh kau ni over je, baru tinggal berapa hari je.
Eunha: awak diamlah.
Sowon: ha sudah , sudah jangan nak bergaduh... ni siapa ? *pandang ke arah rose*
Eunha: ni rose , unnie. Dia saksi utama untuk kes ni.
Sowon: *berjalan ke arah rose dan memegang tangan rose* gomawo ... unnie tak sangka yang rose akan tolong kami.
Rose: Cheonma unnie. Jangan risau selagi saya mampu , saya akan tolong.
SinB: Eunha !!!!! Bila sampai ?
Yuju: Hishhh SinB ni , cuba jangan jerit jerit... bukan semalam dah janji dengan namjoon oppa and nayeon unnie yang sinB akan berubah jadi lembut sikit ?
SinB: haishhh yuju ni.SinB ingat cuma bila nampak eunha ni sinB jadi lupa sekejap.
Yerin: anyeong eunha-ya *peluk eunha* ni bukan kawan baik lisa?
Jungkook: sabar yerin , dia ni saksi utama kita and dia dah janji yang dia akan tolong kita untuk selesaikan kes ni.
Umji: Unnie serius yang unnie nak tolong kami masukkan kawan baik unnie dalam penjara ?
Rose: yup because unnie dah sedar yang dia sekarang bukan lisa yang unnie kenal, dia dah banyak berubah.
Umji: ouhhh... thank you unnie sebab nak tolong kami.
Yuju: Betul tu , thank u rose.
Rose: Cheonma.
SinB: Rose , awak jangan risau selagi awak dengan kitaorang saya jamin yang awak akan selamat asalkan awak jangan tipu kami.
Rose: saya tak tipu dan saya memang nak tolong korang semua.
Jin: okay dah ... sekarang ni kita tunggu si namja namja tu balik untuk tahu apa yang kita nak buat lepas ni. Jungkook , eunha , rose pergila berehat dulu. Sayang , sediakan bilik untuk rose .
Yerin: oppa , yerin dengan yang lain nak keluar sekejap.
Jin: nak pergi mana?
Yuju: kitaorang nak pergi mall sekejap.
SinB:boleh la oppa *puppy eyes*
Jin: haishhh jangan nak buat mata macam tu *usap rambut Sinb* korang boleh pergi tapi dengan syarat ada bodyguard and driver yang hantar kalau tak oppa tak kasi pergi.
Umji: okay okay , asalkan umji dapat pergi mall sekejap.
Jin: pergi la , hati hati sebelum lewat petang balik , banyak benda yang kita nak kene bincang sama sama ni.
Yuju: Naeee... anyeong oppa *cium pipi jin , diikuti dengan Yerin,SinB, dan Umji.