SOWON: KENAPA EUNHA MAKAN BALIK UBAT TU OPPA ?
JIN: MINA KATA TADI , EMOSI DENGAN MENTAL EUNHA TERGANGGU BALIK SAMPAI DIA SENDIRI TAK BOLEH NAK KAWAL EMOSI DIA ...
SOWON: APA NAK JADI NI OPPA ? SAYANG TAKNAK EUNHA KADI MACAM DULU BALIK OPPA , SAYANG NAK EUNHA YANG KITA KENAL ... KENAPA MINGYU CEPAT SANGAT TINGGALKAN NOONA MINGYU ....
JIN: SAYANG , SAYANG *USAP BELAKANG SOWON* SUDAH SAYANG , KITA TAK BOLEH NAMPAK LEMAH DEPAN EUNHA , KALAU SAYANG NAK EUNHA MACAM DULU , KITA SENDIRI KENA KUAT UNTUK DIA ... WALAU APA PUN EUNHA TETAP ADIK OPPA ... OPPA SAYANG DIA DENGAN KOOK SAMA RATA , TAK LEBIH , TAK KURANG ...
SOWON: KENAPA WAKTU DIA NAK BAHAGIA , KOOK BUAT DIA MACAM NI ?
JIN: KITA KENA FAHAM KOOK JUGA SAYANG , BUKAN DIA YANG MINTAK SEMUA NI , DIA ADIK OPPA ... OPPA KENAL DIA , JAUH DI LUBUK HATI DIA, DIA MASIH SAYANGKAN EUNHA ... CUMA KEADAAN SEKARANG TAK MENGIZINKAN MEREKA UNTUK BERSAMA SAYANG ... PERCAYA CAKAP OPPA ..
SOWON: MIANHAE OPPA , SAYANG BANYAK SUSAHKAN OPPA ... SAYANG DENGAN EUNHA DAH TAKDE SESIAPA LAGI OPPA ... OPPA LAH TEMPAT KAMI BERGANTUNG HARAP ...
JIN: DAH SAYANG , APA CAKAP MACAM TU ... OPPA TAK SUKA AND OPPA TAKNAK DENGAR SAYANG CAKAP MACAM NI LAGI ...
SOWON: DAH PUKUL BERAPA NI OPPA ?
JIN: 3 PETANG SAYANG ... KENAPA ?
SOWON: MANA KOOK ? TAK KAN TAK BALIK LAGI ?
JIN: DIA DAH BALIK LAH SAYANG , DAH LAMA DAH TERPERAP DALAM BILIK DIA TU , TULAH SAYANG RISAU SANGAT NI SAMPAI TAK PERASAN SEKELILING ...
SOWON: DIA TAK NAK MAKAN KE ? BANYAK SAYANG MASAK FAVOURITE DIA ...
JIN: OPPA DAH AJAK DAH TADI , TAPI DIA KATA DIA TAKNAK SO TAK PAYAHLAH KITA PAKSA NANTI LAIN PULAK JADINYA ...
SOWON: HURMMM ... BENCI BETUL DIA DEKAT EUNHA ...
JIN: KITA BIAR JE DULU SAYANG , NANTI LAMA LAMA REDA LAH MARAH DIA TU ..
EUNHA: UNNIE , OPPA *TURUN TANGGA*
~SOWJIN MENOLEH KE ARAH EUNHA DAN KEBETULAN JUNGKOOK ADA DI BELAKANG EUNHA~
SOWON: YE SAYANG ... PERLAHAN LAHAN TURUN TANGGA TU NANTI JATUH ...
~EUNHA TERSILAP LANGKAH DAN HAMPIR TERJATUH AKAN TETAPI JUNGKOOK SEMPAT MEMELUK EUNHA~
JUNGKOOK: KAU NI KALAU TAK MENYUSAHKAN ORANG TAK SAHKAN HIDUP KAU ... YANG KAU TAHU , KAU NAK SEMUA ORANG SUSAH HATI DISEBABKAN AND THEN BIAR ORANG MATI , LEPAS NI KU NAK SAPE PULAK MATI ? NOONA , HYUNG , KAWAN KAWAN BANGCHIN ATAU AKU ? *BISIK JUNGKOOK*
~EUNHS TERUS MENANGIS DAN NAIK KE BILIK , TERBATAL NIATNYA UNTUK TURUN KE BAWAH DAN MAKAN*
JIN: KENAPA EUNHA NAIK BALIK ?
JUNGKOOK: MANALAH KOOK TAHU.. MALAS KOOK NAK AMIK TAHU , ASYIK NAK SUSAHKAN ORANG JE...
SOWON: MAAFLAH KALAU ADIK BANYAK MENYUSAHKAN KAMU BERDUA , TERIMA KASIH SEBAB TOLONG EUNHA TADI , NOONA MASUK BILIK DULU , KALAU KOOK NAK MAKAN ,NOONA DAH MASAK NANTI MINTAK TOLONG MAID PANASKAN BALIK .. *BEREDAR MENINGGALKAN JUNGKOOK DAN JIN*
JIN : KENAPA KOOK CAKAP MACAM TU ? KOOK TAK KESIANKAN NOONA KE ?
JUNGKOOK: KOOK MEMANG SAYANGKAN NOONA , TAPI KOOK TAK BOLEH TERIMA EUNHA ..
JIN: YANG KOOK NAK MARAH EUNHA MELEBIH LEBIH NI KENAPA ? PATUTNYA KOOK BUAT SEMAMPU YANG BOLEH UNTUK SUMBAT LISA DALAM PENJARA NI TIDAK , SIBUK NAK SALAHKAN BUDAK YANG TAK BERSALAH TU ...
JUNGKOOK: KALAU KOOK ADA BUKTI OR SAKSI , TAK PAYAH TUNGGU HYUNG SURUH , DAH LAMA KOOK SUMBAT DIA MASUK DALAM PENJARA ..
JIN: KALAU KOOK NAK BUAT MACAM TU , KOOK PERGI KUMPULKAN BUKTI ATAU CARI SAKSI... HYUNG DAH PENAT TAU KOOK ... HYUNG INGAT KALAU KOOK BALIK SINI KOOK BLH TOLONG HYUNG TAPI TAK , KOOK BUAT HATI DUA ORANG PEREMPUAN YANG HYUNG SAYANG MERANA ... HYUNG KECEWA SANGAT DENGAN KOOK
JUNGKOOK: SO SEKARANG NI , HYUNG LAGI SAYANGKAN EUNHA DARI KOOK , MACAM TU ?
JIN: HYUNG SAYANG KAMU BERDUA SAMA JE KOOK ... TOLONG LAH FAHAM SITUASI NOONA DENGAN EUNHA ... KOOK SEKURANG - KURANGNYA MASIH ADA EOMMA MASIH ADA APPA , TAPI MEREKA BERDUA TU DAH TAKDE SESIAPA ...
JUNGKOOK: MAKSUDNYA , DORANG ANAK YATIM PIATU ?
JIN: YE KOOK ... KALAU KOOK TAK SUKAKAN EUNHA SEKALI PUN TOLONG JANGAN CAKAP YANG BUKAN BUKAN DEPAN NOONA , NANTI DIA FIKIR YANG BUKAN BUKAN ... SILAP HARIBULAN DIA BAWAK EUNHA LARI DARI SINI ... WALAUMACAM MANA PUN KOOK , EUNHA TU STILL ADIK DIA ...
JUNGKOOK: ENTAHLAH HYUNG , YANG PASTI KOOK AKAN BUAT SAMPAI PEREMPUAN TU RASA APA YANG KOOK RASA SELAMA NI ...
JIN: DIA KENA LAGI TERUK DARIPADA KOOK ... SEKURANG KURANGNYA KOOK TAKDA WAKTU MINGYU KENE LANGGAR TAPI EUNHA , DIA TENGOK DENGAN MATA KEPALA DIA SENDIRI , MINGYU MATI DALAM DAKAPAN DIA ... SEKURANG KURANGNYA KOOK TAK KENA MASALAH KEMURUNGAN DAN MENTAL YANG TERUK TAPI EUNHA KENA SEMUA TU ...
JUNGKOOK: LANTAK LAH DENGAN DIA .. KOOK TAK KISAH LANGSUNG DENGAN APA YANG JADI PADA DIA , APA YANG KOOK TAHU .. KOOK AKAN BUAT DIA MENYESAL SEBAB KENAL DENGAN KOOK ...
JIN: TERSERAH PADA KOOK LAH TAPI INGAT , JANGAN NA TI KOOK PULAK YANG MENYESAL DENGAN APA YANG KOOK BUAT ...
JUNGKOOK: NEVER HYUNG ... DAHLAH KOOK PERGI MAKAN DULU ...~BILIK EUNHA
EUNHA: KENAPA AWAK TINGGAL SAYA CEPAT SANGAT MINGYU , SAYA TAK SUKA DENGAN JUNGKOOK ... DIA SELALU MARAH SAYA ATAS APA YG JADI PADA AWAK ... SEDANGKAN DIA TAK THU YANG SAYA LAGI TERSEKSA DARIPADA DIA ... MACAM MANA SAYA NAK BUAT NI MINGYU ... SAYA KESIANKAN UNNIE DENGAN OPPA TAPI SAYA TAK KUAT NAK HADAP NI SEMUA SORANG SORANG ... *LAP AIR MATA*
-TOK TOK TOK
EUNHA: MASUKLAH ...
YERIN: HAI EUNHA ...
EUNHA: EH YERIN .. BILA YERIN SAMPAI , KENAPA TAK BAGITHAU EUNHA DULU YANG YERIN NAK DATANG BOLEH EUNHA BUATKAN ..
YERIN: TAK PE ... YERIN DATANG NI PUN SEBAB JIN OPPA KATA YANG EUNHA TAK SIHAT ... BANGCHIN LAEN ADE HAL ... YERIN DATANG PUN DENGAN TAEHYUNG JE ..
EUNHA: TAEHYUNG BUKAN KE ADE KELAS TAMBAHAN HARINI ?
YERIN: YERIN BAGITAHU DIA TADI YANG YERIN NAK LAWAT EUNHA , DIA TERUS CAKAP DEKAT CIKGU YANG DIA TAK DATANG KELAS HARINI ...
EUNHA: ALA MENYUSAHKAN YERIN DENGAN TAEHYUNG JE ..
YERIN : EH TAKPELAH ...
EUNHA: HABIS TU TAEHYUNG MANA ?
YERIN: ADA DEKAT BAWAH DENGAN SOWON UNNIE , DIA TOLONG SOWON UNNIE GANTUNG GAMBAR KAT BAWAH TADI ...
EUNHA: HURMMM ... JOMLAH KITA TURUN ...
YERIN: EH TAK PAYAH , EUNHA DUDUK JE DEKAT SINI REHAT BETUL BETUL NANTI BOLEH MASUK SEKOLAH .. EUNHA YERIN NAK TANYA SOMETHING BOLEH ?
EUNHA: TANYALAH , YERIN NAK TANYA APA ?
YERIN: JUNGKOOK BUAT APA DEKAT EUNHA SAMPAI EUNHA CAKAP MACAM TADI TU ?
EUNHA: ISH TAKDE APELAH ...
TAEHYUNG: TAKKAN LAH TAKDE APA APA ..
YERIN: EH BILA OPPA NAIK ?
TAEHYUNG: DAH LAMA DAH SEBENARNYA OPPA DEKAT LUAR TU , SAJA JE NAK BIAR YERIN DENGAN EUNHA CAKAP APA...
EUNHA: MASUKLAH TAEHYUNG ...
TAEHYUNG: KENAPA JIN HYUNG CAKAP DEKAT TAE YANG EUNHA MAKAN BALIK UBAT TU ?
EUNHA: JIN OPPA TAKDE CAKAP DEKAT TAE KE ?
TAEHYUNG: JIN HYUNG SURUH TAE TANYA EUNHA SENDIRI ... EUNHA PLEASE JANGAN RAHSIAKAN APA APA DARI KAMI ... KITA SEMUA KAWAN KAN ?
EUNHA: MACAM NI , KORANG JANJI KALAU EUNHA CERITA DEKAT KORANG BERDUA , KORANG TAKKAN CERITA BENDA NI DEKAT BANGCHIN YANG LAIN ?
YERIN: YE KAMI JANJI ...
EUNHA: SEBENARNYA ORANG YANG NAK LANGGAR EUNHA TU LISA..
TAEHYUNG: JAP JAP LISA MANA NI ?
YERIN: ALA OPPA NI , LISA CLASSMATE KITA TULA YANG SAMA SAMA MASUK DENGAN JUNGKOOK TU ...
TAEHYUNG: OH PEREMPUAN YANG TAMPAR EUNHA TU KE ?
EUNHA: HURMMM ...
YERIN: MACAM MANA EUNHA TAHU ?
EUNHA: JUNGKOOK YANG BAGITAHU .. MINGYU TU PUN KAWAN BAIK JUNGKOOK AND LISA TULAH YEIJACHUNGU MINGYU YANG DIA SELALU CERITA TU ... TAPI LISA SALAH FAHAM SEBAB DIA INGAT YANG MINGYU SAYANGKAN EUNHA SEBAGAI YEOJACHINGU DIA ...
TAEHYUNG: KALAU MCAM TU KENAPA LISA NI TAK KENA APA APA TINDAKAN PUN ?
EUNHA: NTAHLAH TU EUNHA TAK TAHU..
YERIN: HABIS TU KENAPA EUNHA CAKAP TADI YANG EUNHA TAK SUKA KAN JUNGKOOK , BUKAN KE DIA TU FIRST LOVE EUNHA ?
EUNHA: EUNHA SEDIH YERIN , SEDIH SANGAT SEDANGKAN SEMUA BENDA NI JADI BUKA EUNHA YANG MINTAK , EUNHA TAK MINTAK MINGYU SELAMATKAN EUNHA BAHKAN EUNHA NAK BIAR EUNHA JE YANG MATI WAKTU TU ...
TAEHYUNG: ISH APA EUNHA CAKAP MACAM NI , TAK BAIK TAU TAK ?
EUNHA: MASALAHNYA DIA SALAHKAN EUNHA TAE ATAS APA YANG BERLAKU , DIA TAK TAHU KESAKITAN YANG EUNHA RASA LEPAS MINGYU TAKDE .. EUNHA KECEWA SANGAT DENGAN DIA .. EUNHA INGAT DIA BOLEH SAYANGKAN EUNHA MACAM MANA MINGYU , JIN OPPA , NAMJOON OPPA , TAE , SUGA , JIMIN DENGAN JHOPE SAYANGKAN EUNHA RUPANYA EUNHA SILAP ... DIA TAKKAN SAMA MACAM KORANG ...
YERIN: DAH EUNHA JANGAN MENANGIS TERUK MACAM NI LAGI .. WALAUAPA PUN YANG JADI KAMI TETAP SAYANG EUNHA ..
TAEHYUNG: BETUL TU .. EUNHA JANGAN SEDIH SEDIH LAGI KESIAN DEKAT SOWON NOONA DENGAN JIN HYUNG , EUNHA STILL ADA KAMI SEMUA EVEN THOUGH JUNGKOOK DAH BENCIKAN EUNHA ... EUNHA KENE MOVE ON DARI SEMUA NI , KALAU EUNHA NAK APA APA PERTOLONGAN DARI TAE JUST BAGITAHU JE...
EUNHA: THANK U KORANG ... EUNHA SAYANG KORANG *PELUK TAERIN*