🎹PART 20🎹

260 21 3
                                    

Eunha: haish apa aku nak buat ni ? *lap muka menggunakan tuala*
~tok tok tok~
Eunha: ye !!!
Jungkook: lambat lagi ke ?
Eunha: kenapa ?
Jungkook: nak guna tandas lah , tak tahan dah ni ...
Eunha: ye ye * keluar dari tandas , Jungkook terus meluru masuk ke dalam tandas * saya turun bawah sekejap , awak lepas ni tidur terus.
Jungkook: ok ok...

~Eunha turun ke bawah dan dia terus berjalan menuju ke arah Taehyung dan Yerin yang sedang berbual dan makan ramyeon hasil tangan Yerin.

Eunha: hai lovebirds...
Taerin: haii ~~
Yerin: Eh eunha buat apa dekat bawah ni ? Jin oppa cakap yang jungkook sakit and you supposed to be with him.
Eunha: Yes memang eunha yang jaga dia. Dia dalam tandas tadi and eunha rasa haus plus eunha lapar.
Taehyung: eunha nak makan apa ? Tae boleh pergi beli kan or mintak maid masak kan ?
Eunha: tae tolong mintak maid panaskan bubur tadi , sedap pulak eunha tengok jungkook makan tadi.
Taehyung: hurmmm sekejap eh *taehyung bangun dan pergi meminta maid untuk memanaskan bubur untuk eunha dan kembali duduk di sebelah yerin*
Yerin: eunha ok tak ?
Eunha: ha apa dia ? Sorry sorry eunha tak dengar tadi...
Yerin: see , yerin dah tahu dah yang eunha memang tak okay , eunha ada masalah apa apa ?
Eunha: hurmmmm ...
Taehyung: takpe lah tae pergi naik tengok jungkook eh ?
Eunha+yerin: nae.. *Taehyung berlalu meninggalkan Eunha dan Yerin kerana dia tahu bahawa Eunha tidak selesa untuk menceritakan masalahnya apabila dia ada di situ*
Yerin: ha now , kita je yang ada dekat sini, tell me eunha ..
Eunha: ta....ta....ta....tadiii.....
Yerin: kenapa gagap pulak ni ? Apa yang jadi sebenarnya ? Jungkook ada cakap apa apa ke dekat eunha , dia sakitkan hati eunha lagi ?
Eunha: tak, dia tak sakitkan hati eunha , bahkan dia dah cakap something yang eunha memang nak dengar selama ni ...
Yerin: dia cakap apa ?
Eunha: dia cakap yang dia ... dia ....
Yerin: dia apa ? Eunha ready ke tak nak cerita kat yerin ? Kalau tak ready tak payah cerita lagi tunggu eunha dah betul betul ready baru cerita ...
Eunha: macam ni , tadi lepas Jungkook mandi , dia ada cakap dekat Eunha yang dia sayang and cintakan Eunha lagi , dia menyesal and dia minta maaf dekat Eunha.
Yerin: Eunha percaya la dengan kata kata dia ?
Eunha: Sebab Eunha tahu apa yang dia cakap tadi , dia betul betul maksudkan apa yang dia cakap tadi sebab Eunha tahu kalau dia tipu ke apa...
Yerin: macam mana Eunha tahu yang dia betul betul maksudkan kata kata dia tadi tu ?
Eunha: kalau dia menipu atau dia tak maksudkan apa yang dia cakap , dia tak akan berani nak pandang mata Eunha , tapi tadi dia cakap and dia pandang mata eunha and dia nangis Yerin , Eunha rasa buntu sangat sekarang ni.
Yerin: Eunha sayangkan dia lagi ?
Eunha: tipulah kalau Eunha cakap yang Eunha tak sayang dia Yerin , Eunha buat keputusan untuk pergi jauh pun sebab nak jauhkan diri darj dia lah , Eunha takut Yerin Eunha takut kalau hati Eunha ni terluka lagi. Susah Yerin hati Eunha ni nak pulih balik. Eunha mengaku dekat Yerin yang memang Eunha sayang dan cintakan Jungkook , Eunha tak pernah lupakan dia Yerin , dia lah namja pertama yang ajar Eunha apa itu cinta. Eunha memang sejujurnya tak boleh langsung lupakan dia , walau pun sikit tapi dalam masa yang sama Eunha ingat lagi apa yang dia cakap dekat Eunha , dia tampar Eunha. Semua tu Eunha masih ingat.
Yerin: Eunha tak rasa menyesal kalau Eunha pergi tinggalkan Jungkook ? Eunha jugak yang cakap yang Eunha tak boleh lupakan dia.
Eunha: mungkin Eunha akan rasa menyesal tapi bagi Eunha biarlah Eunha rasa menyesal daripada hati Eunha sakit lagi disebabkan namja yang Eunha sayang. Eunha taknak rasa benci dekat dia Yerin sebab tu Eunha nak bawak diri.
Yerin: sekarang ni Eunha masih sayang kan dia lah ?
Eunha: yes Yerin. Eunha masih sayangkan dia dan cintakan dia tapi Eunha takut nak percaya kan kata kata dia.
Yerin: tapi tadi Eunha cakap dekat Yerin yang Jungkook tak menipu Eunha , now Eunha cakap Eunha tak boleh percaya kan kata kata dia ?
Eunha: tak tahulah Yerin , sebab tu Eunha cakap sekarang ni Eunha buntu.
Maid: Cik Eunha , ni bubur yang Tuan Taehyung pesan tadi.
Eunha: Gomawo...*sambil tersenyum*
Maid: Cheonma *bow dan berlalu meninggalkan Eunha dan Yerin*
Eunha: Yerin rasa sekarang Eunha kena buat apa ?
Yerin: *pegang bahu Eunha* Eunha tak payah fikirkan sangat perkara ni , Eunha makan bubur ni and lepas ni Yerin nak Eunha tidur and rehat.
Eunha: Hurmmm..

HARD TO ACCEPT (EUNKOOK)Where stories live. Discover now