Čuvam te

3K 100 11
                                    

Ostali časovi su protekli dosadno...

"Još jedan čas..hvala bogu..šta imamo?"-Upitao me je Mike,dok smo koračali ka učionici.

"Istoriju.."-Moje raspoloženje se malo sjebalo....Odmah mi se stvorila ona slika pred očima...kako me dodiruje,pokušavši da me skine..

"Lulu..hej..tu sam i neću da te ostavim samu."-Rekao je Mike,dok me je držao za ruke,primetivši da sam se zabrinula.

"Hvala ti."-Zagrlila sam ga.

Ušli smo u učionicu,seli na naša mesta kao i uvek.Nakon par min došao je i profesor..John.

Ugledavši ga,udahnula sam duboko i izdahnula.

Ta slika mi se iznova i iznova javlja pred očima.

Mike me je ispod stola uhvatio za ruku.

"Dobro jutro,dakle da počnemo."-Ponašao se skroz normalno..nijednom me nije pogledao...

Mike ga je popreko gledao...

"Mike,želiš li nešto da kažeš?!"-Upitao je profesor sa osmehom.

"Pa..."-Videlo sa na njegovom licu da je hteo da mu kaže nešto,da opsuje ili slično..

Na kratko je pogledao u mene i zaćutao.

"Ne.."-Rekao je blago nasmešivši se.

"Dobro.Idemo dalje."-Uozbiljio se i nastavio sa predavanjem...

"Mike..opusti se.."-Rekla sam pokušavši da ga smirim,bio je ljut...Videlo se na njegovom licu da je pun besa,i da bih ga sada najradije isprebijao.

"Okej."-Rekao je blago nasmešivši se.

Kada se čas napokon završio,svi su brzo istrčali iz učionice...

Uhvatila sam Mike-a za ruku i krenuli smo napolje,ali onda je on zastao.

"Sačekaj me tu,baš tu,brzo ću."-Rekao je Mike i vratio se natrag u učionicu.

Kaješ li se?!Where stories live. Discover now