Nakon mog finog razgovora sa Jadrankom krenula sam malo veselije kuci...Auu,setila sam oca,sta da kazem ocu kad stignem kuci? Tek je 10 sati...Moram ponovo da ga slazem a stvarno to ne rado radim.
Hodajuci ka kuci,smisljala sam savrsenu laz koju cu da kazem ocu.Stigla sam kuci,polako otvarajuci vrata,ugledala sam ga iz hodnika u dnevnoj kako zamisljeno gleda tv,nisam htela da mu smetam pa sam nastavila pravo,ka svojoj sobi.Ali,nazalost,cuo me je.
''Lulu? ''-Zapitao me je zacudjeno.
''Hej,pre nego sto pitas,poranila sam,da,mnogo me boleo stomak pa sam resila da dodjem kuci.Videla sam kako gledas tv,pa nisam htela da ti smetam.''-Daj boze da mi poveruje.
Gledao me je zamisljeno,na kratko,kao da mi ne veruje,ali onda je ustao i rekao:
''Hoces da ti skuvam caj?''-Upitao me je ljubazno.
Tako slatko od njega...
''Nema potrebe,mislim da cu da idem da odmorim,hvala ti.''-Odvatila sam blagim osmehom.
''Vazi,zovi ako ti treba nesto,ja sam tu.''-Rekao je nasmejano.
Klimnula sam glavom,a zatim otisla gore u svoju sobu.
Stigavsi u svoju sobu,bacila sam se na krevet,razmisljajuci o svom bednom zivotu.Izgubila sam Mike-a a sada i Ben-a.
Lezala sam tako,satima...dok nisam zaspala.
Odjednom me je probudio dosadan zvuk mog mobilnog,poruka.
''Ko je sad?!''-Ljutito sam povikala.
Uzela sam mobilni sa nocnog stocica koji je stajao pored mog kreveta,a zatim iznervirano ga odkljucala pogledavsi od koga je poruka.
Ben?
''Bejb,izvini zbog danas,cim sam stigao u skolu nastao je haus.Bila je neka inspekcija danas,nisam imao izbora.Tokom celog prvog casa,maturanti su bili nervozni,nemirni.Kada sam dosao kod vas blagi uzas.Zao mi je,mozemo li da se vidimo veceras?''
Awwwww kako slatko,bas bih volela da ga vidim veceras,moram nekako da ga uvucem u kucu.
''Daa,naravno.Moracemo da sacekamo da mi otac ode na spavanje,nakon toga cemo da smislimo nesto.''
YOU ARE READING
Kaješ li se?!
RomanceNajbolji prijatelji koji kriju svoja osećanja jedan prema drugom i zabranjena ljubav koja im otežava život. ~Da li će Lucy i Mike pronaći jednom drugome? ~Hoće li profesor John da zadobije Lucy-no srce? ~A šta smera zlobna i zgodna profesorka Valeri...