"Lulu, hajde ustaj, moramo da idemo u školu." - Rekao je Mike, pokušavajući da me probudi. Bio je veoma nervozan, jer je mrzeo da kasni. A i prvi dan je uvek bio TAJ dan da se pokažeš u najboljem svetlu."Amm..nee, ne želim."- Odvratila sam sanjivo i pospano.
"Lucy Lulu Maria Hill, zašto uvek moram da te izvlačim iz kreveta, ustaaj!!! "- Vikao je Mike, dok me je otkrivao, uhvativši me za nogu, pokušavši da me izvuče iz mog udobnog kreveta.
"Aaa nee Mike, ne!!"- Rekla sam pokušavši da ga zaustavim. Iskreno, nije mi smetalo što me budi,to mi je bilo nekako slatko.To je i pre uvek radio, oduvek takoreći, navikla sam.
"Lucy..ne želim da zakasnimo odmah prvi dan u školu, spremaj se, hajdee."-Pokušao je milom da me natera da ustanem i da se spremam. Nisam baš bila drage volje da to i učinim.Pa samse pokrila jorganom preko glave.
"Dobro..,ne daješ mi drugi izbor..."-Rekao je sa osmehom na licu, krenuvši prema meni.Ne...znala sam sta me čeka, polako sam otkrila svoju glavu i videla kako već ide ka meni.Krenuo je da me golica, a ja sam jako golicljiva osoba.
"Dobroo,hahahha, evoo idem."-Rekla sam smejući se, nakon čega sam brzo i ustala.
"Vidiš da može."-Rekao je podignuvši ponosno obrvu.
Krenula sam da se sprema dok je Mike sedeo na mom krevetu,naslonjen na laktima.
Izgledao je tako seksi, bio je prelep kao i uvek. Došlo mi je da skočim na njega, da legnem pored njega i izljubim ga,ali, to nisam mogla...Ipak mi je najbolji drug, osoba koja je bila uvek uz mene, nikad me nije izdao, izneverio ili razočarao.On je tako dobra i divna osoba i šteta bi bila da ga izbubim.
"Za koliko si gotova?!"-Upitao me je Mike nestrpljivo.
"Za 5 min.."-Rekla sam ubrazno, dok sam se oblačila.
"Ma važi, pre bih rekao za 20 min, ali hajde.." -Mrzeo je da me čeka, bio je nestrpljiv...ali navikla sam.
Kad sam napokon bila gotova, sišla sam dole, obula se, javila se mami i tati i onda otišla.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kaješ li se?!
RomansaNajbolji prijatelji koji kriju svoja osećanja jedan prema drugom i zabranjena ljubav koja im otežava život. ~Da li će Lucy i Mike pronaći jednom drugome? ~Hoće li profesor John da zadobije Lucy-no srce? ~A šta smera zlobna i zgodna profesorka Valeri...