Celu noc oko nisam skopila..Zbog John-a.Sama pomisao da i veceras i još do bog zna kad moram da mu budem rob i sluskinja me je teralo na plac.Gledala sam Mike-a kako spava,tako mirno,bio je divan.Nije on ovo zasluzio.Moram nekako da se otarasim John-a...ali kako?!
Ustala sam polako iz kreveta a onda sisla dole,da nesto pojedem,da bih se malo smirila.
Napravila sam sebi zitarice i mleko i sela za stolom.
Bila sam zamisljena,zagledala sam se u jednu tacku,sve dok nisam videla Mike-a ispred sebe.
"Hej,sto si tako zamisljena?"-Upitao me je Mike,blagim osmehom poljubivsi me u glavu.
"Ma...razmisljam o nama..Kako nam je lepo."-Stvarno sam bila srecna sto ga imam."Aweee da divno nam je.Volim te."-Odvratio je Mike srecno zagrlivsi me.
"I ja tebe."-Uzvratila sam tiho u njegovom zagrljaju.
Sedeli smo tako zagrljani...sve dok mi nije zazvonio mobilni.."Uh,izvini..."-Rekla sam tuzno...John!?
Sta on sada zeli!?
"Odmah se vracam,zove me mama."-Odvratila sam laznim osmehom.
Odtrcala sam gore u sobu a zatim se javila.
"Sta hoces?!"-Povikala sam ljutito.
"Kakav je to ton?! Zaboravila si nesto...a sad ponovo."-Naredio mi je besno.
"Da gospodaru,sta zelite?"-Rekla sam tise da me ne bi Mike cuo.
"Dobra devojcica.Slusaj docice ranije danas,promena plana,imacemo goste."-Odvratio je veselo John.
"Goste? Mi?"-Zacudjeno sam zapitala.
"Da..recicu ti da se radi o zenskoj osobi.Znas dosadno mi je samo ti i ja,sto nam se ne bi pridruzila jos jedna cura...Takodje je divna kao i ti.Docices u 16h.Jedva cekam."-Odvratio je djavolasto.
Sta?! Sad ocekuje od mene i da glumim lezbejku? Nemam ja nista protiv lezbejki,ne sudim nikome...ali ja nisam lezbejka,ne privlaci me isti pol.
Nisam znala sta da kazem...nisam smela da se protiv.
YOU ARE READING
Kaješ li se?!
RomanceNajbolji prijatelji koji kriju svoja osećanja jedan prema drugom i zabranjena ljubav koja im otežava život. ~Da li će Lucy i Mike pronaći jednom drugome? ~Hoće li profesor John da zadobije Lucy-no srce? ~A šta smera zlobna i zgodna profesorka Valeri...