Prespavala sam pola dana,a onda sam resila da odem kuci.
"Jesi sigurno dobro?"-Upitao me je Mike zabrinuto.
"Jesam.Ne brini.Vidimo se kasnije."-Odvratila sam blagim osmehom,nakoj cega sam izasla i krenula kuci.
Koraknula sam u kucu,odjednom cuvsi zvuk pistolja...tacno pored mene je proleteo metak...sledila sam se.
"Maaama?!"-Povikala sam ne iz straha za mene,vec za nju.
"Mila? Sta je bilo to?!"-Povikala je moja mama uplaseno,sa sprata.
"Ostani tu gde jesi..Dolazim."-Rekla sam brzo zakjucavsi vrata.Zatim sam odtrcala gore...
Uletela sam u maminu sobu videvsi je kako pakuje oprane stvari...Uletela mi je u zagrljaj."Pobogu,sta se to desilo? Jesi dobro?"-Upitala me je mama preplaseno,drhtvavim glasom.
"Ne znam..neko je pucao u nasu kucu..."-Rekla sam uplaseno.
"Boze...moramo da se pazimo.Pozvacu policiju."-Odvratila je mama nervozno.
Mislim da nam policija nece pomocu.Tacno znam da je John krivac.Zeli da mi se oduzi zbog one gluposti danas.
"Bice sve oke.Nece da se ponovi.Ne brini."-Rekla sam zagrlivsi je.
Nakon toga smo sisle dole i sele u kuhinju,pile smo caj i pricale.
"Nego...Lucy...gde si ti bila danas posle prvog casa? Zvao me je profesor John.Rekavsi da si bila jako drska danas i da si samovoljno sa Mike-om napustila cas."-Upitala me je mama ljutito.
"Ovaj...bila sam kod Mike-a...ali profesor John je bio i bezobrazan prema meni.Zasluzio je."-Besno sam odvratila.
"Lucy...zelim da sutra kad ga vidis u skolu da mu se izvinis ili ces imati kucni pritvor dve nedelje! I pozvacu ga da pitam da li si sr izvinila..."-Odvratila je mama ljutito.
"Ali...nije zasluzio moje izvinjenje."-Rekla sam ljutito.
"Nemoj da si takva.Izvini se i gotovo."-Rekla je uzevsi nase prazne solje.
"Okeej."-Rekla sam iznervirano nakon cega sam otisla u svoju sobu...
Odtrcala sam gore u sobu,bacivsi se na krevet.
Boze,sta sam ti zgresila?! Ovaj John me izgleda nikad nece ostaviti na miru.Oporavio se posle svega i dosao da mi kida zivce.Mislila sam da sam ga dokrejcila.Nisam ubica ali bila bih presrecna da sam ga ubila.
Odjednom mi je zazvonio mobilni.
"Halo?"-Iznervirano sam se javila.
"Gde si malena? Dodji da se igramo?"-Odvratio je zavodljivim glasom.
Znala sam da je John,on me jedini zove malena a i poznajem njegov glas.
"Sta hoces vise od mene?! I ovo sto se desava..je izmedju tebe i mene...kloni se moje porodice i Mike-a!-Besno sam odvratila.
YOU ARE READING
Kaješ li se?!
RomanceNajbolji prijatelji koji kriju svoja osećanja jedan prema drugom i zabranjena ljubav koja im otežava život. ~Da li će Lucy i Mike pronaći jednom drugome? ~Hoće li profesor John da zadobije Lucy-no srce? ~A šta smera zlobna i zgodna profesorka Valeri...