Mike me je pitao zasto sam bila tamo...sta da mu kazem? Ne zelim da ga slazem,ali...kako da mu kazem sada istinu? Sta ako pobesni,pa ga izgubim ponovo.
''Pa ovaj..ne zelim da te lazem.Istina je da..muvala sam se sa Ben-om.Moj otac nas je video i da tako se i zavrsilo sve...''-Rekla sam tuzno,ali ozbiljno.Nisam zelela da vidi da mi je zao sto nisam sa Ben-om vise...
''Auuu...a zato on nama vise ne predaje i zato se preselio.''-Rekao je sokirano Mike..
''Moguce.Slusaj,hocu da ti se izvinim za sve.Jako mi je zao,Ben i ja...smo otisli predaleko i to nije trebalo da se desi,to je bila greska...''-Rekla sam tuznim glasom.
Duboko u sebi,ne zelim da je Ben bio greska,jer mi je prijao...ali moram da ga zaboravim,preselio se,ko zna gde...Gotovo je.
''Hocu da kazem...znam da medju nama ne moze biti nista kao pre..ali se bar nadam da me zelis nazad kao drugaricu,jer ono nisi zasluzio..''-Odvratila sam u nadi da ce mi oprostiti.
Cutao je 3 min,gledao me je zamisljeno..
''Prihvatam izvinjenje...ali samo zato sto ne zelim vise nikad da te izgubim.Potrebna si mi.''-Rekao je Mike zagrlivsi me.
''Hvala ti.I ti si meni potreban.''-Rekla sam sa osmehom na licu.
''I da...hocu i ja tebi da se izvinim zbog svega onoga..to je bila neka faza i stvarno sam uradio grozne stvari...Zao mi je.''-Rekao je tuzno.
Samo sam ga zagrlila i rekla ''Zaboravi.Bilo sta je bilo.''
Spremna sam da zaboravim sve samo da mi se vrati,bar kao drug...zasad.
''Sta planiras da radis sada,predpostavljam da tvoj tata ne zna da si pobegla? hoces kod mene,veceras? Pa videcemo kako cemo dalje..''-Upitao me je Mike.
''Ne znam,sigurna sam da kad bih saznao da sam pobegla,a sutra ujutru ce da skontaju da me nema,jer bude nas bas rano,zvace mog oca i nadrljala sam.Moram da se krijem od njega dok ne smislim sta cu i kako cu.Pa ako mogu da budem kod tebe volela bih.''-Odvratila sam sa blagim osmehom na licu.
YOU ARE READING
Kaješ li se?!
RomanceNajbolji prijatelji koji kriju svoja osećanja jedan prema drugom i zabranjena ljubav koja im otežava život. ~Da li će Lucy i Mike pronaći jednom drugome? ~Hoće li profesor John da zadobije Lucy-no srce? ~A šta smera zlobna i zgodna profesorka Valeri...