Pitam se ko koga vreba. Pitam se ko je mačka, a ko miš?

1K 40 2
                                    

Zdravo narode,zao mi je sto pre nisam napisala nastavak..Bio je raspust i prosto sam zapustila wattpadd i bas mi je krivo.Uglavnom ceo dan nisam bila kuci,potrudicu se da pisem kad god mogu.Sad mi uskoro i krece faks,pa ce to sve biti malo i nezgodno ali izvodljivo nadam se.Malopre sam prepravila malo prosli nastavak i evo sada novog nastavka,nadam se da ce vam se dopasti. Andry <3

Probudila sam,tuzna i slomljena.Nedostaje mi Mike i osecam krivicu zbog svega i dalje,sada me malo i proganja ovaj poljubac sa Kai-om.Nisam to trebala da uradim ali..Mike i ja nismo zajedno tako da se to i ne racuna kao prevara...Zar ne?

''Hej,Lucy...sta te muci?!''-Upitala me je Anita,tuznim pogledom sevsi na moj krevet.

''Hej..nedostaje mi Mike.U pravu ste...ovo mesto ljude cini depresivnim,nisam dugo ovde a vec osecam kako padam u ocaj.Kako izdrzavate sve ovo?''-Upitala sam uplaseno.


''Kako moramo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

''Kako moramo...Svaki dan nam je isti,ali eto izvlaci nas sto imamo lepo drustvo,sada si i ti tu sa nama pa je malo i bolje.''-Pricala je Anita,blago osmehnuto.

''Nadam se da ce biti i meni bolje.''-Odvratila sam,gledajuci u plafon.

''Hajde ustaj,da se spremamo polako,dok nije Suzana dosla da dreci.''-Rekla je Anita a zatim ustavsi sa mog kreveta otisla je do svog ormana.

Ustala sam polako,neraspolozeno,bezvoljno...Obukla se,a onda je dosla i Suzana probudila i Milenu.

Nakon cega smo mi otisle da se spremamo dalje....Kada smo se spremile,sisle smo dole i otisle na dorucak.

Usle smo u menzu,gde su vec svi vec uveliko doruckovali,gladni kao vukovi.A mi? MI smo hodali bezvoljno,uspavano i neraspolozeno,jedva gledajuci na oci,korak po korak...

Uzeli smo dorucak,a onda razgledali gde ima slobodnog mesta...

''Idemo tamo u cosku,stvarno ne zelim danas da pricam ni sa kim.''-Odvratila sam,uspavano i smoreno.

''Hajde.''-Rekle su Milena i Anita,krenuvsi za mnom.

Sele smo u cosku kao sto smo i rekle,krenuvsi da jedemo.Cutale smo..

''Dakle,vas dve,jel ste sada kao u vezi ili..?''-Upitala sam ih,da razbijem monotoniju malo.

''Amm..ne bas..samo eto,ljubimo se ponekad,mozda i dohvatimo..Ali,nadam se da neces sada imati neko drugacije misljenje  o nama,necemo to da radimo kada si ti tu,ako ti smeta.''-Rekla je Milena.

''-Rekla je Milena

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Kaješ li se?!Where stories live. Discover now