Uteha

2.5K 86 8
                                    

Teško me je pogodila ona grozna vest o smrti moje tetke. Mike je ostao ceo dan kod mene, tešivši me, plakala sam kao kiša. Bila sam sva besna i tužna jer nisam znala ko je ubica, u tom trenutku nisam mogla ni da razmišljam čiste glave, ali taj neko još luta po gradu i ko zna ko je sledeći.

"Hej..slušaj,biće sve okej. Tu sam. "-Rekao je Mike, dok smo sedeli na mom krevetu, ležala sam u njegovom zagrljaju gde sam se osećala najsigurnije.

"Nadam se, ali ne da mi mira ta činjenica da ne znam ko je i zašto ubio moju tetku, ona je bila tako dobra žena i sigurna sam da nije imala neprijatelje, prosto sam zgranuta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Nadam se, ali ne da mi mira ta činjenica da ne znam ko je i zašto ubio moju tetku, ona je bila tako dobra žena i sigurna sam da nije imala neprijatelje, prosto sam zgranuta..." -Pričala sam kroz plač i dalje u šoku šta se desilo.

"Šta misliš da odemo sad ovaj vikend negde, samo ti i ja, sami.  Prespavaćemo u nekom hotelu, gde ćemo da uživamo, odmaramo, što dalje odavde, da malo skreneš misli. "-Predložio je Mike,drzućii me za ruku.

"Mislim da je to super ideja. Prijala bi mi distanca od ovog mesta i malo prijatna atmosfera."-Rekla sam zagrlivši ga jako. Mike je oduvek znao šta kad treba da kaže.

 Mike je oduvek znao šta kad treba da kaže

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ova nedelja je proletala kao u letu.Sahrana moje tetke bila je preključe, dva dana nakon njene smrti, bilo je puno ljudi, došao je čak i njen dečko profesor John...Što mi bije bilo milo ni malo. Bilo je jako tuzno,svi smo bili skhrani i preplakali smo celu sahranu.

...............................................................................................................................................

I napokon je stigao petak.

"Heii Mike, pričala sam sa mamom i tatom o nasem izletu sutra."-Rekla sam blagim osmehom dok smo imali čas istorije.

"Iii, šta su reklii?"-Upitao je nervozno Mike, u nadi da će mi dozvoliti.

"Rekli su da možee! Mama mi je rekla da je čak i sama to htela da nam predloži, jedva čekam da budemo sami i da se odmorimo od svega malo."-Rekla sam nasmejano i zadovoljno. 

"I ja isto, potrebno ti je malo mir od ove drame ovde."-Rekao je Mike, čvrsto me držeći za ruke ispod stola.

"Vas dvoje, Lucy i Mike? Šta je to toliko zanimljivije od mog časa, da čujem!?"-Namršteno je upitao profesor John, gledajući nas besno.

Kaješ li se?!Where stories live. Discover now