Plakala sam celu noc,tiho,nisam htela da probudim Anitu i Milenu.Spavale su cvrsto,sto je bilo dobro.
Celu noc nisam spavala pa sam oko 6h ustala,obukla se,spremila i resila da idem na trcanje,pa onda do Kai-a.
Uzela sam papiric i napisala:
"Cure,idem na trcanje." Saznace da sam kod Kai-a pre ili kasnije.
Ostavila sam ga na stocic pored Anite a onda izasla.
Polako sam silazila,a onda pred izlaz u dvoriste sam iztrcala,uskoro ce Suzana da ih budi.
Trcala sam malo po terenu...Razmisljala,sta da radim..Kako da se ponasam prema Ben-u? Moram da kazem Kai-u...
Dok sam trcala,osetila sam poglede po sebi.Okrenuvsi se,ugledala sam Kai-a,koji je neprestano buljio u mene,smeskajuci se..
''Prestani da buljis!''-Odvratila sam mu kroz zube,dok sam trcala.
''A sta ako..necu?''-Upitao ja iduci ka meni.
Samo sam se nasmejala nastavivsi da trcim,trcao je za mnom.
"Hej, zasto nisi dosla sinoc? Sta se desilo ?" -Upitao me je Kai, zabrinuto.
Zastala sam,pogledavsi ga...
"Ne zelim o tome da pricam..pusti me da trcim."- Rekla sam nastavivsi da trcim.
"Lucy..molim te,zelim da znam sta se desava,prvo Mike, sad taj Ben.." -Bio je bas uzrujan,trcao je zamnom.
"Kai..saznaces kad budem zelela da ti kazem, trenutno to ne zelim."- Odvratila sam ljutito nastavivsi da trcim.Odjednom mi je Kai preprecio put.
"Stani! Dodji.."- Uhvatio me je za ruku i povukao u stranu, ispod tribina. Seo je a onda me povukao za ruku da sednem kod njega u krilo.
"Izvini...bice kako ti zelis."-Rekao je Kai punim razumevanjem.Vrlo cudno.
"Hvala ti. Amm...hoces da se nadjemo posle dorucka? " -Jedva sam ga to pitala, jer nisam zelela da delujem ocajno i jadno.
"Oooo, potreban sam ti,zelis me,a?"- Dobacio je veselo i djavolasto, dok sam sedela kod njega u krilo.
" Bezobrazan si! E sad necu!"-Iznervirano sam skocila i ustala sa njega.
"Lucyy, cekaaj,salio sam se,mozemo da se nadjemo posle dorucka...kod mene?"-Upitao me je nasmejano,drzavsi me za ruku.
"Daa.Idem sada da trcim a ti bezi na posao videce nas neko." Rekla sam ustavsi sa njega.Krenula sam odmah da trcim..Nakon par min izasao je i on i nastavio sa poslom..
Nakon pola sata smo zavrsili,ja sam otisla pre da bih se istusirala i spremila za dorucak,a on je resio da ostane i saceka malo pa ce doci na dorucak.
Otisla sam do kupatila istusirala se, spremila i sisla na dorucak. Za nasim stolom su me cekale Anita i Milena, nasmejena i vesele..Sta im je sad?
"Hai, sta ima?" -Rekla sam najnormalnijim tonom.
"Nista..sem da..smo vas videli malopre..Tebe i Kai-a...PRICAJ!"-Rekle su tiho,euforicno.
Ne.Ne.Ne. Sigurno su nas videle malopre ispod tribina..ali, kako?!
"Sta? Samo smo trcali malo, tj ja sam trcala a on je radio svoj posao.."- Pravila sam se luda.
"Ne lazi Lucy, videli smo vas ispod tribina malopre.Sedela si kod njega u krilo.Dakle?"- Upitala me je Milena.
Cutala sam, nisam smela nista da kazem..morala sam da slazem nesto...a nista mi nije padalo na pamet.
"JAO,zaboravila sam da moram da popricam sa..Suzanom o necemu..Vidimo.se kasnije!"-Povikala sam,a onda ustala i brzo iztrcala iz menze.
"Ne mozes zauvek da nas lazees!"-Povikale su zamnom..
Huh, ovo je bilo za dlaku...Krenula sam ka mojoj sobi da se sredim jer dorucak se zavrsava a treba da idem kod Kai-a.
Dok sam isla ka svojoj sobi srela sam...Ben-a. DIVNO.
"Hei.."-Odvratio je,bilo mu je nekako neprijatno videlo mu se na licu.
"Hei.."-Uzvratila sam i meni je bas bilo neprijatno nekako.
"Gotov dorucak?"-Upitao je.
"Da.."- Jedva smo pricali..
Tisina.Mrtva tisina.
"Lucy..prisao sam ti jer je John iza coska posmatra nas..Ako te pita o cemu smo pricali reci o dorucku."-Rekao je Ben tiho.
"Ou...vazi..Ovaj, zavrsila sam ranije jer idem da ucim, a i nije bio nesto."-Rekla sam glasnije.
"Steta..nista, lep ti dan zelim, pa..vidimo se."-Nasmejao mi se i otisao.
Kakvo jutro..Isla sam ka sobi nervozna jer sam imala osecaj da cu sresti John-a...ili Suzanu..ili ko zna koga vise.
Srela sam...
Caoo narode, evo kratkog nastavka izvinjavam se jos jednom sto me dugo nije bilo, faks me jede zivu.Nadam se vam se dopada iako je malo, ali nadam se da cu pisati uskoro dalje.Hvala vam na podrsci.
Andry♡
YOU ARE READING
Kaješ li se?!
RomanceNajbolji prijatelji koji kriju svoja osećanja jedan prema drugom i zabranjena ljubav koja im otežava život. ~Da li će Lucy i Mike pronaći jednom drugome? ~Hoće li profesor John da zadobije Lucy-no srce? ~A šta smera zlobna i zgodna profesorka Valeri...