Mike je ne trepnuvsi odvratio: ''Moja drugarica,Lena.Upoznao sam je ovde u parku,nova je ovde...iii..moram da ti priznam ne mogu da krijem ovo od tebe,muvali smo se.Ali nisam mogao da udjem sa njom u vezu jer te i dalje volim...I pokajao sam se jer sam bio sa toliko cura i to za par dana.''-Pricao je Mike gledajuci me duboko u oci.Verovala sam mu.Bio je skroz iskren prema meni...I taman kada sam krenula da ga poljubim,odmaknuo se.
''Izvini ali...ne mogu jos.Volim te,da...ali nisam sigurno da mogu odmah sve da zaboravim.Treba mi vreme.''-Rekao je ustavsi sa dvoseda.
''Razumem.Uzmi vreme koliko god ti je potrebno.Cekacu te.''-Pricala sam sa drhtavim glasom.
Klimnuo je glavom,a zatim krenuo gore na sprat.
''Ja cu veceras ovde da spavam.Ti mozes u mojoj sobi.Idem da ti promenim posteljinu,ti mozes slobodno da uzmes da veceras,sacu da dodjem.''-Rekao je Mike a zatim otisao gore.
Ja sam nakon toga ustala i otisla do kuhinje da uzmem neki zalogaj.Kako da budem sa njim u istoj kuci a da ga ne ljubim i ne dodirujem,tako mi je nedostajao,zeljna sam ga.Mozda bude bar...kao nekad,kada smo bili samo prijatelji.Moram da cekam...
Napravila sam sebi sendvic a onda sela za stolom da jedem...Zamislila sam,malo mi nedostaju Anita i Milena...A onda je moje misli prekinuo Mike.
''Jesi okej?''-Upitao me je gledavsi me zacudjeno.
''A? Da,da...Hajde,sedi,veceraj samnom.''-Odvratila sam sa blagim osmehom.
Uzvratio mi je osmeh,napravio je sebi sendvic i seo preko puta mene.Okej ne zeli ni da mi se priblizi...To me je malo povredjivalo.
Tako smo sedeli i pricali..
''Sta da radim? Kako sutra da odem kuci,sta da kazem ocu? On sada nece ni da me pogleda...Bas sam zabrljala...''-Rekla sam tuzno.
''Ne brini.Bice sve okej.Zajedno cemo ovo da sredimo.Bicemo tim kao nekad...''-Rekao je Mike nasmejano.
''Hoces da idemo da gledamo game of throne?Nisam gledao odavno..zadnji put sa tobom hehe.''-Upitao me je nasmejano.
Veselo sam klimnula glavom,nismo gledali odavnoo,cini mi se da nismo gledali od kad smo se smuvali.Zeli da ostanemo prijatelji,duze vreme.Trebace mu vreme i to mnogo.
VOUS LISEZ
Kaješ li se?!
Roman d'amourNajbolji prijatelji koji kriju svoja osećanja jedan prema drugom i zabranjena ljubav koja im otežava život. ~Da li će Lucy i Mike pronaći jednom drugome? ~Hoće li profesor John da zadobije Lucy-no srce? ~A šta smera zlobna i zgodna profesorka Valeri...