Ostatak vikenda mi je prosao kao i obicno.Bila sam kod Mike-a i on kod mene...Inace izasli smo u petak uvece.
Ponedeljak
"Luluuu."-Povikao je Mike kucajuci na mojim vratima.
Otkad me nije zvao Lulu..
Nije mi se islo u skolu...zbog onoga od petka.Ne mogu da poverujem da sam se muvala sa profesorom Ben-om,i sto je jos gore od toga on je John-ov brat.Nisam imala blage veze da su bas oni dvoje u srodstvu.
"Ammm..ne.."-Rekla sam sanjivo,trgnuvsi se iz mojih misli.
Mike je uleteo i onda mi povukao jorgan.
"Odmaah."-Odvratio je kroz osmeh.
"Nee.."-Rekla sam,okrenuvsi se na drugu stranu.
Onda je Mike seo pored mene na krevet i krenuo da me stipka.
"Neee..Mikeee.."-"-Krenula sam da vristim i da se kikocem.
"Hajdee imamo istoriju,kontam da nam nece praviti problema..Ali ipak."-Odvratio je Mike sa osmehom.
Nije vajda saznao?!
"Kako to mislis...?"-Upitala sam uozbiljeno.
"Pa lepo..kul je lik..sto bi nam pravio probleme."-Odvratio je Mike opusteno.
Huh,dobro je.
"Daa..tacno.Uf,ako bas mora."-Rekla sam mrzovoljno a zatim sam polako ustala...Mike se bacio na moj krevet a ja sam krenula da se oblacim..
"Bas lepo,ja moram ovde da zurim i jurim..a ti lezi tu kuliraj i posmatraj me."-Rekla sam ljutito iz sale.
"Svidja mi se to sto vidim.."-Rekao je djavolasto.
"Mmm..jel da?"-Odvratila sam nasmejano...a onda sam mu prisla.Stajala sam u donjem i gornjem vesu ispred njega.Smeskao se a onda me uhvatio oko struka.
"Moramo u skolu."-Rekla sam a onda se brzo pomerila.
Mike je razočarano kroz osmeh uzdahnuo.
"Karma bebo.Karma."-Rekla sam nasmejano.Na trenutak ali samo na trenutak sam zaboravila koliko sam ja ustvari losa devojka.Mislim Mike-u.Prvo sam imala nesto sa jednim profesorom(dobro to je bilo na silu...) a sada..ponovo ista prica..ali ovaj je drugaciji..Moram da popricam sa Ben-om da to resimo.
YOU ARE READING
Kaješ li se?!
RomanceNajbolji prijatelji koji kriju svoja osećanja jedan prema drugom i zabranjena ljubav koja im otežava život. ~Da li će Lucy i Mike pronaći jednom drugome? ~Hoće li profesor John da zadobije Lucy-no srce? ~A šta smera zlobna i zgodna profesorka Valeri...