Pov Alice.
Het is nu een paar dagen na het interview gebeuren en ik heb heel de tijd nog niet op social media gekeken. Puur omdat ik bang ben voor de reacties.
De jongens hebben al wel verteld dat het allemaal wel meevalt en dat de meeste mensen er begrip voor hebben, maar alsnog.
We hebben bij dat interview waarschijnlijk nog wel een uur tot twee uren gepraat over hoe we elkaar weer hebben ontmoet en wat er allemaal is gebeurt.
En ik kan het nu wel gaan herhalen, maar jullie weten alles al lang, dus ik ga geen moeite doen om dit te herhalen.
We zitten nu met zijn allen bij Harry thuis en als het goed is komen de jongens van 5 Seconds Of Summer hier zometeen ook naartoe.
Ze blijven dan in Londen voor een paar weken, omdat ze hier allemaal interviews en dat soort dingen hebben.
Ik word uit mijn gedachten gehaald door een hard gebonk en daarna gelach. Even later komt een lachende Niall binnen met een Louis achter hem aan, die zegt dat dat niet grappig was.
Net als Liam en Naomi kijk ik de beide jongens aan. Voordat iemand maar kon vragen wat er is gebeurt, begint Niall nog harder met lachen.
'Louis, h-hij viel van de trap en h-het leek net alsof hij wilde vliegen,' zegt Niall na een tijdje lachend.
'Niall, dat was jou schuld. Omdat dat domme tijdschrift, of wat het ook maar was, van jou op de trap lag, gleed ik uit, dus shut up,' antwoordt Louis waardoor iedereen moet lachen en Niall zijn handen onschuldig in de lucht steekt.
'Wie viel er van de trap af?' Hoor ik Michael opeens vragen. Louis geeft Niall een dodelijke blik en schudt waarschuwend zijn hoofd. Niall kijkt Louis onschuldig aan voordat hij een één of andere raar dansje doet terwijl hij de hele tijd wat naar Louis wijst.
De jongens moeten lachen en voordat Niall het weet, wordt Niall getackeld door Louis en rollen ze nu zowat door heel de woonkamer.
Harry, die net de woonkamer inkwam, kijkt Louis en Niall raar aan. 'Wat hebben die twee?' Vraagt Harry aan niemand in het bijzonder. 'Ik wil het eigenlijk niet eens weten,' mompelt hij erachter aan.
Iedereen kijkt nu in stilte naar de twee "ruzie maakende" jongens. 'Wie wil er pizza?' Vraagt Harry na een tijdje, omdat hij er waarschijnlijk klaar mee is.
Voordat iemand kan reageren, staat Niall op en kijkt Harry met grote ogen aan. 'I want pizza!' Roept Niall door de hele woonkamer. 'Jij wilt altijd pizza,' antwoordt Liam.
'Dat is ni- oké ja, klopt,' mompelt Niall als antwoordt. 'Maar mag ik nu dan wel pizza?' Zegt Niall er snel achter aan.
Dit is niet de eerste keer dat ik het zeg, maar als Niall kon trouwen met eten, dan had hij dat zeker gedaan.
Ik denk dat het ergens wel zou kunnen, want er is ook iemand geweest die met zichzelf ging trouwen, dus dan moet trouwen met eten ook mogelijk zijn, toch?
~~~~~♡~~~~~
Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig upload... Ik heb deze week en volgende week nog tentamens en moet mijn tijd daar nou eenmaal aan besteden...
Ik wil jullie btw bedanken voor de 20K readss!!
Over 5 hoofdstukken is dit boek klaar... Ik weet al hoe ik dit boek wil beëindigen, maar als je nog ideeën hebt voor de laatste paar hoofdstukken, please let me know!
Dan kan ik dat misschien nog in het boek doen.
xx
JE LEEST
Amnesia | H.S fanfictie✔️
Fanfic'Het kan haar niet zijn. Ze is dood en als het haar wel was had ze me vast wel herkend,' mompel ik zacht. 'Ze heeft toch in coma gelegen?' vraagt Louis. Ik knik. 'Misschien is er iets fout gegaan en leeft ze nog,' zegt Louis nu. 'Het kan niet oké!'...