《33》

1.6K 67 38
                                    

Pov Harry.

Daar zit je dan, na langer dan gehoopt op het vliegveld om onderweg naar Nederland te gaan.

Het is nu een maand later en ik ga Alice eindelijk weer zien. Ik had gehoopt dat het maximaal twee weken zou duren, maar het is een maand geworden.

De politie liet ons pas naar Nederland gaan als zij alles hadden onderzocht en een rechtzaak in hadden geplant.

De rechtzaak is over twee weken en de mensen waarvan Alice dacht dat het haar ouders waren zijn op de hoogte van het feit dat er een rechtzaak komt.

Ze zijn het er natuurlijk niet mee eens, omdat ze weten dat ze de gevangenis in moeten, maar ze zouden wel moeten.

Ik hoop dat alles goed gaat komen, want die twee mensjes hebben het slim gespeeld. Die bitches.

Ik Skype elke dag met Alice. Nog een maand school en ze kan als het goed is mee naar Engeland.

Het is voor haar natuurlijk zwaar om al haar vrienden achter te laten, maar het is niet anders, althans, dat is wat zij zegt.

Nog een halfuur wachten en we kunnen eindelijk het vliegtuig in. 'Hier is je koffie,' zegt Gemma terwijl ze mij een beker met Starbucks geeft. Ik glimlach dankbaar naar haar en neem een slok van mijn koffie.

Vanuit mijn ooghoek zie ik dat Gemma is gaan zitten. Gemma en ik zijn de enigen die nu naar Nederland gaan, omdat onze ouders eerst nog iets moesten regelen wat wij niet snappen. Dus die komen over een paar dagen.

Ik zou eerst alleen gaan, maar Gemma eisde dat ze meeging, omdat ze niet wilde dat ik alleen ging.

De jongens komen binnenkort ook naar Nederland als verrassing, maar het management is kut dus die laat ze niet tegelijkertijd met Gemma en mij gaan.

'Ik wil echt een stroopwafel als ik in Nederland kom,' zegt Gemma enthousiast waardoor ik in de lach schiet.

'We gaan toch wel naar Alice haar school?' Vraagt Gemma. 'Waarom?' Vraag ik lachend. Gemma haalt haar schouders op. 'Gewoon, vind ik leuk.'

'Oké, als jij het wil...' Gemma kijkt me aan met een glimlach op haar gezicht. Alice verwacht ons namelijk morgen pas en ze heeft vandaag school, dus ik weet waarom Gemma dit zo graag wil.

'Hoe laat is het nu?' Vraag ik terwijl ik een slok van mijn koffie neem. 'Uhm kwart voor tien,' antwoordt Gemma. 'Zullen we alvast naar onze gate?' Vraag ik. Gemma knikt en staat op.

Ik drink mijn laatste slok koffie voordat ik mijn beker weggooi en Gemma volg. Ik volg meestal iemand anders, want ik snap niks van vliegvelden. Het is één grote doolhof voor mijn gevoel.

'Wat denk jij dat ze gaat zeggen als we opeens voor haar school staan?' Vraagt Gemma. Ik grinnik. 'Ik heb geen idee. Ik denk dat de andere leerlingen vooral raar gaan reageren, omdat ze niet weten dat Alice ons zusje is.'

Na nog even te hebben gewacht mogen we het vliegtuig in en gaan we op onze plaatsen zitten. Nederland here we come...

~~~~~♡~~~~~

Lalala, hier is eindelijk een update! Ik heb weer wat inspiratie dusseh feest!!

Wie is jullie favoriete schrijver / wat is jullie favoriete boek op Wattpad?

Ik ben namelijk opzoek naar nieuwe boekiess om te lezen😂

Amnesia | H.S fanfictie✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu