Erzaklarımız tamamen tükenmişti. Yeni biryer bulmalıydık. Artık sadece 5 kişiydik ve sadece 2 erkek vardı. Benim fikrim şöyleydi; En yakın marketlere girip oralardan erzak toplayıp güçlü korunmalı bir yere sığınmak. Buna herkes katıldı fakat kızlar gelemezdi. Bunu kızlara söylediğimde kargaşa çıktı ve içlerinden biri. "Neden bizde gelemiyoruz? Siz bizden güçlüsünüz diye mi? Önyargılı pislik seni!" Sinirlendim tabii. "Ulan beden derslerinde koşamıyorsunuz zaten yürüyerek gideceğiz ve zombiler çıkarsa koşacağız. Koşabilecek misin lan o kadar yolu?" Diyerek karşılık verdim. "Siz kızlar burda kalarak burayı daha yaşanabilir bir yere getireceksiniz." Dedim ve yola koyulduk. Marketlere girdik, erzak topladık fakat bir markette kafama birşey takıldı. "Acaba o iyi midir?" Ama onun kim olduğunu bilmiyordum. Dalıp gitmişim yine. Az daha zombi beni ısıracakmış. Ulan o kızı çok merak etmiştim. Kimdi lan o neredeyse ölümüme sebep olacak kız? Tanımıyorsam neden bu kadar önemli? Herneyse. Silahçıya doğru koştuk fakat içeride kimse yoktu ve çığlık sesi duyduk. Duyduğumuz yere koştuk birde ne görelim? Bizim kızları zombi kenara sıkıştırmış. Kızlar da bağırıyor ve diğerlerini çekiyorlar. Bağırmasınlar diye zombiyi altettim. Fakat silahçıyı kurtaramadık. Silahçıda kalan ne var ne yoksa toplayıp yola koyulduk yeni bir yuva bulmaya. Bu sefer de mecburen birinin evine girdik.