WHY THE HELL DO YOU ACT LIKE YOU CARE?!

316 4 0
                                    

Jeg kiggede på min arm, den så ikke for godt ud..

Hvad fanden har jeg slået mig på?

Hvorfor bløder jeg de mest randomme steder uden at huske at havde slået mig?

For helvede da..

Wyatt havde sine høretelefoner på og han danser lidt imens han går. 

En hånd tog fat i min arm med et hårdt greb, "Av?" Jeg så anklagende på Aiden, "Hvad fanden har du lavet?"

Han så på min arm, "Ingenting" Han sukkede men slap mig.

Damon trykkede mig på kinderne "Er du ikke blevet tyndere siden du er kommet til os? Jeg synes ellers vi spiser fint" Jeg slog hans hånd væk og grinede "Seriøst jeg har det fint"

"Du lyder som en mand, vi indrømmer hellere ikke når vi er syge" Sagde Mason og fløjtede en smule.

"I forstår ikke en varulv kan ikke blive alvorligt syg ligesom-" Jeg tænkte på min mor og huskede hendes kræft i livmoren.

Jeg pressede automatisk mine ben hårdt sammen, bange for at kræften ville smitte folk jeg kom tæt på.

Det kan ikke lade sig gøre vel? Kræft er ikke smitteligt vel?

"Jeg vil gerne til lægen" Sagde jeg, og så på dem "Som i nu"

Ethan så på mig "Javel!" Han lavede en honnør. Aiden så på mig "Skal du støttes?"

"Jeg kan fint gå selv" Mumlede jeg, vi gik mod sygehuset.

Vi sad alle i nogle ubekvemme plastik stole og ventede på at de ville kalde mit navn.

"Alpha Star Black" Det er så lang tid siden nogen har sagt mit mellemnavn og det luder helt forkert når kvinden siger det. Som om mit fulde navn ikke burde blive sagt af hende.

Jeg rejste mig op og gik med hende, nervøs som aldrig før og med meget meget svedige hænder.

De havde undersøgt mig i lang tid nu og jeg sad her stadig ventede på svar.

Det føltes som om jeg havde en knude i min brystkasse, det gjorde ondt, alt gjorde ondt.

"Du ser jo aldrig et problem! Fordi du er så egotisk, du tænker kun på dig selv! Du siger du ville gør din far stolt, at du hader du er fars lille pige. Hvorfor skal det går udover mig? Jeg kan ikke gøre for at vores fædre har bestemt det her! Jeg kan ikke gøre for jeg elsker dig!"

Jeg tog fat i mit hår og sukkede dybt. "Du elsker mig jo ikke.."

"Det kan godt være du ikke kan lide mig. MEN DU KOMMER TIL AT RÅDNE OP HER! SAMMEN MED MIG OM DU KAN LIDE DEG ELLER EJ!"

"Så hvorfor.." Hviskede jeg og krammede mig selv.

"Det er nyt for mig en pige er mere interesseret i en bog end mig"

Gør det så ondt at tænke på?

"Nå så det blevet til en konkurrence min engel?"

Jeg bed mig selv hårdt i læben "Hvorfor lader du som om du holder af mig?" Jeg gemte mit ansigt i mine hænder.

Det gør ondt i mit hjerte mine forældre ikke forstår.

Det gør ondt i min hjerne at tænke på.

Det slår min sjæl ihjel at vide alt hvad jeg troede på da jeg var mindre var løgn.

Det gør så ondt at vide i sidste ende har jeg intet valg.

Har aldrig haft et valg, får aldrig et valg.

Vreden blev større og større, jeg smed en vase ind i væggen af raseri.

"WHY THE HELL DO YOU ACT LIKE YOU CARE?!" Jeg slog mine næver ind i væggen.

Hadet mig selv for at føle på denne måde.

Hadet min ulv for at havde knyttet bånd med Ely's ulv.

Jeg hadet at Ely havde så magt over mig.

Men det jeg hadet allermest.. Var at jeg elskede tanken om det.

"Hvorfor er det så svært for dig at forstå? Hvorfor er det så umuligt for dig at acceptere dine følelser? Hvorfor hader du ideen om at elske mig?"

Mit hjerte bankede hårdt og hurtigt mod mit bryst. Jeg kiggede bagud, mit syn sløret af tårerne.

"Ely" Sagde jeg åndeløst.

//Eeeeey Ely og Alpha fans! Puha puha dette kapitel er nederen men det er de fleste i denne bog. Det der med jeg håbede jeg ville blive færdig med denne bog inden året er omme .-. Ha som om! Så mange andre bøger jeg skulle nå at skrive færdig O-o Har helt seriøst snart haft denne bog i gang i to år -.- GODT GÅET DU ER STADIG IKKE FÆRDIG WOAW! Jeg har bare haft den sygeste skriveblokade på denne bog. Da jeg har så mange slutninger inde i mit hoved. Men jeg tror jeg har valgt slutning på Alpha og Ely's eventyr. TRE KAPITLER TILBAGE YUSH YUSH!//

You Can Not Run ForeverWhere stories live. Discover now