Syg

434 11 10
                                    

Jeg så ud af vinduet, gad vide hvad Ely laver?

Jeg kan da være ligeglad

Jeg rejste mig op med rystende ben, shit shit! Plz ikke knæk, så er i søde! Jeg gik rundt i værelset.

Man skulle tro jeg var en ulv i zoo..

Jeg sukkede dybt, hvis Ely var lige ved siden af mig.. Så slog jeg ham ned! Det bankede let på døren, jeg brummede. Der var en der fumlede med låsen.

Sige mig har han låst mig inde?!

Jeg knurrende, "Alpha!" "Mor?" Hun krammede mig hårdt. "Luft, mor, luft" Jeg hev efter vejret. "Oh undskyld" Hun tog mit ansigt i hendes hænder og smilede. "Min datter du bliver smukkere for hver dag" Jeg smilede blidt og takkede.

Selvom det er løgn..

"Min elskede" Ely kom løbende. Han så fra min mor og til mig, "Ehm jeg kommer senere" Han kyssede min kind, jeg så ondt på ham. Han smilede og skyndte sig væk.

Kom tilbage så jeg kan slå kuglerne af dig!

Min mor så undrende efter Ely. "Skat du burde være mere villig" "villig?!" Jeg tog mig til hovedet. "Han tror han ejer mig, hvilket han ikke gør jeg understrege IKKE" Hun sukkede.

Hvad er der nu? Hvorfor ser hun sådan på mig?!

"Sådan er det med en alfa han, men med den rigtige kærlighed. Så er han ikke så dominerende" Jeg brummede. "Det kunne du lide hva?" Brummede jeg med armene over kors.

Jeg nægter at være sød mod den møg køter! Han skal ikke tro han kan lege med mig! Hmpf..

"Jeg mener bare Alpha uanset hvad du gør så blive du 17 om mindre end to uger" Hun nussede min kind. "Jeg ved godt hvordan det er husk jeg gennemgik det her engang"

Men du elskede ham allerede inden i blev gift!

"Men mor!" Hun smilede "Jeg ved godt det kan være skræmmende"

Skræmmende?! Lige så snart vi er blevet gift, gør han mig til mor!

"Men det kunne være meget værre"

Pfft jeg tvivler

"Jeg ville ikke være mor" Jeg viftede med armene "Jeg er snart 17 og hvad har jeg oplevet?! Ingenting, det eneste jeg nogensinde ville er at gør far stolt" Jeg sat mig ned på sengen. "Og han udnytter det"

Jeg elsker jo ikke Ely!

Hun sat sig ved siden af mig "Jeg ved det godt" Hun tog mine hænder i sine. "Men du er en fars pige og det kan vi ikke lave om på"

Du ved ikke hvor hårdt det er!

"Jeg gider ikke mere" Jeg tog mig til hovedet.

Lys ide!

"Mor?" "Ja?" "Jeg har det ikke så godt" Jeg løb mod toilettet, låste døren. Stak en finger ned i halsen på mig. Maden røg op, "Skat?" Jeg så rundt skarpt skarpt! Der! Jeg rumsteren "Alpha?"

Burde jeg? Ja

Jeg stak kniven i mig, sveddråberne begyndte. Jeg så på såret og fik det til at hel. En overfladisk lille ar dykkede op.

Jeg ligner jo et lig!

Men mit hår er stadig flot.. Jeg rodet mig i håret.

Perfekt!

Jeg fumlede med låsen og faldt i min mors arme. Hun så nervøst ned på mig. "Alpha?" Jeg lod øjnene glide i. "Alpha?! ALPHA!?"

Undskyld mor..

//Længe siden hva? Sorry har haft travlt med så mange ting. Hmpf det lyder som en dårlig undskyldning. Men jeg har faktisk haft travlt med nogen andre bøger som virkelig har taget min opmærksomhed. Opmærksomhedskrævende bøger pfft, nå men hvad synes i så?\\

You Can Not Run ForeverTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon