13🌹

34 5 0
                                    

"Acum e miezul noptii,privesc spre tavan si ma gandesc la cele spuse de Alex.Defapt Alexander sau Black.De ce ii se zicea asa ? Pentru ca el mereu avea trandafirii negri in casa,el locuieste singur,are doar 23 de ani si el  era mai rece,mai misterios,mai dur,mai brutal.Si se zice ca...oamenii consideră acești trandafiri negri un simbol al misterului, al speranței și pasiunii (iar unii dintre ei consideră că este un semn aducător de vești rele și prevestitor de moarte).Eu nu cred ca aduce numai rele sau moarte.Pentru ca eu iubesc trandafirii negri,asta ma facut sa il descopar si sa doresc sa il descopar mai mult.Acum ma mir cum sa intors la mine.Ma considerat mereu un inger sub cerul instelat care viseaza mult.Dar,asa ma considerat tata,ca eu sunt ingerul lui.Ingerasul lui !!! Asa imi spunea.
Treaba ciudata era ca...tata si Alex aveau o legatura foarte puternica,si de asta nu il dau la oparte pentru ca,tata mi-a spus ca am nevoie de o iubire adevarata si acel baiat e potrivit pentru tine.Inainte sa moara a spus asta.Nu stiu ce sa zic.Ma cam sperie comportamentul tau.
Privesc pe geam si acei trandafirii rosii culesi de mine din gradina.Nu stiu,traiesc intr-o lume atat de ciudata si plina de mistere."

Beautiful girl(✔)//Rescriere//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum