36🌹

30 6 0
                                    

"Nu,te rog ! Opreste-te !

Bratele lui ma tin intr-o stransoare de care nu pot scapa,si incepe sa imi rupa hainele de pe mine sarutandu-ma atat de animalic si de brutal.

Tresar si ma ridic in fund pe pat,un fulger se pare ca ma trezeste brusc in miezul noptii.Imi frec ochii si incerc sa ma calmez,ca a fost doar un vis,nu e real.Ma ridic de pe pat si privesc fotografia in care ma aflu eu si parintii mei.Lacrimile isi fac prezenta pe chipul meu si de data asta nu le pot stapanii.De ce ma doare sufletul atat de mult ? De ce am visat acel barbat care imi facea rau ?
Intru in baie si ma spal pe fata dupa ma privesc in oglinda.Chiar ca ma distrug singura,dau cu pumnul in ghiuveta si izbucnesc in plans.Nu stiu ce e cu mine ! Doar ca...ceva ma face sa  ma duc la Alexander si sa il iert,dar,ceva ma face sa nu fac asta.Si,sentimentele mele si gandurile mele sunt date peste cap.Numai stiu nici de mine,am ajuns o depresiva.Ar trebuii sa merg la un phisolog.Alta cale nu am.Si maine voi merge,urgent.Si as dorii sa vorbesc si cu Mia.

Ma intorc in camera si ma asez usor in pat invelindu-ma,privind dupa pe geam,se vede ca ploaia se-a facut prezenta atat de nervoasa,cu tot cu fulgere.Ma ghemui si imi trag nasul incercand sa dorm si sa uit.Mai bine este asa.

Beautiful girl(✔)//Rescriere//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum