46🌹

26 6 0
                                    

Au trecut cateva minute bune iar el sta langa mine in patul in care am crescut,imi mangaie parul fara rusine iar eu privesc in gol pe tavan,imediat se asterne un pupic pe frunte in semn ca el va pleca acum dar il prind de brat.Isi intoarce privirea spre mine si eu ii arunc un zambet plin de fericire.

-Mai ramai,te rog ! Spun si el se aseaza inapoi langa mine,ma inveleste si iar ma pupa pe frunte.Pupicurile lui sunt pline de dragoste de sinceritate.Pot sa spun ca il cred.

-Vrei sa iti fac un ceai,ceva ?

-Nu-i nevoie,Alex ! Am nevoie doar sa stai langa mine,acum. Spun iar el imi zambeste si pune capul pe perna,iar eu ma cuibaresc pe pieptul lui.

In momentul asta am nevoie de el,el imi este ultima speranta la viata,ultima pe care pot spune ca pot zambii fara intrerupere.Uitandu-ma acum pe pereti si peste tot,observ si poza cu mine si parintii mei pe birou,o lacrima pica pe obrazul drept dar o sterg repede,si zambesc asa cum trebuie.Tata mereu ma facut sa zambesc si mi-a spus sa nu ma las sa numai zambesc,acum,tata este inlocuit cu el.Pot spune ca e un inceput si vrea sa incerc sa schimb in bine viata mea.

O poezie scrisa de mama imi apare in minte,o poezie mai vechie,de care mama le scria in tinerete,cand era cu tata.

"Sub lumina stelelor,
Sta o fata cu vise,
Frumoasa,ca noaptea,
Si cu un zambet ca ziua
Asteptand ca intr-o zi
Iubirea ei sa apara
Sa apara si sa nu plece
Asa pe nesimtite
Fata cu parul saten si cret
Cu ochii caprui maslinii
Cu un zambet de milioane,
Si cu o viata inainte

Anii trec si fata a crescut
Sa schimbat,
E altfel,
A iesit din culcusul ei prea frumos
Unde isi visa alesul
Unde alesul o astepta
Cu dorul ce de mult a trecut
Iar acum el a regasit-o

Fata ii zambeste fericita
Sarindu-i baiatului in brate
Unde fata ii va fi sufletul ei perechie
Si iubirea de veci."

Poezia e ciudata,dar e placuta.Nu stiu care fata sau baiat,dar e ceva ce e frumos.Simt cum greutatea de pe pat se indeparteaza si eu deschid ochii cand il vad pe Alex vrand sa iasa din camera.

-Alex.Unde pleci ?

-Nu vrea sa te deranjez,voi fi jos pe canapea.Orice vrei ma anunti.

-Stai ! Nu vrea... ma opresc si il vad cum asteapta sa continui,of cat de bine arata de la distanta.

-Ce ?

-Dormi cu mine te rog ! Spun si el ofteaza chicotind,am putut sa ii spun asta.

-Esti sigura ?

-Da,foarte.Ramai aici !

-Bine. Spune si vine spre mine,se baga langa mine si ma ia in brate.Ma simt atat de bine si de protejata.

-Noapte buna ! Spune el iar eu zambesc cand ii si simt buzele pe obrazul meu.

-Noapte buna ! Raspund cu greu si ma ghemuiesc mai mult langa el.

Beautiful girl(✔)//Rescriere//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum