40🌹

19 6 0
                                    

-Amy,eu si cu acea fata nu am nimic.Daca nu ma crezi,e treaba ta.Eu nu as avea motiv sa te mint,sti ceva,nu vreau sa mai te mint.Si iti spun adevarul despre setimentele mele fata de tine...

-Alex...

-Nu ma intrerupe,Amy!Eu te iubesc,da am recunosc.Te iubesc din prima clipa din care mi-ai vorbit atat de dulce,mai posedat cu privirea ta.Si recunosc ca pentru mine esti cea mai frumoasa fata,dar,tu te distrugi stand singura intr-o casa in care ai copilarit.Iti inteleg suferinta dupa moartea tatalui tau,dar din cauza asta te inchizi in tine si in casa aceea.Eu vreau sa iti fiu alaturi ! Chiar imi doresc asta ! Imi permiti o santa ?

Raman socata.Il cred,pentru ca il simt prin glasul lui deja stins.Oftez si dau frau micilor lacrimi ce imi curg pe obrajii mei deja fierbinti.Il vreau langa mine ! Si m-am saturat sa stau singura.

-Alex...eu...eu...

-Stiu ca plangi,nu face asta ! Ma doare ca nu sunt acolo langa tine,ca sa te iau in brate...

-Cine te opreste ?

Deja sa lasat tacerea dar imi raspunde rapid.

-Tu.Tu nu ma lasi !

Deja simt cum cad pe pamant,si imi simt sufletul urland.Parca eu,eu,eu sunt cea care stric tot.Eu sunt ?

-Eu ?

-Da.Sti cat am oftat la un sarut sau sa te iau in brate ? Sti ? Nu,nu sti ! Tu mereu te distantai de mine...

-Imi pare rau !

-Poftim ?

-Da.Imi cer mii de scuze pentru tot !Acum realizez ceea ce am facut pana acum.

Nu mai aud nici un sunet,dar prefer sa ii inchid si sa imi las lacrimile sa imi inunde toata fata,cad pe podea si suspin in linistea incaperii.

Beautiful girl(✔)//Rescriere//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum