44🌹

27 6 0
                                    

Dau sa plec cand ma observa,vroiam sa urc scarile dar sunt prinsa de el.

-Cum te simti ?

-Ma simt bine ! Ti se pare ca nu as fii ?

-Pai da ! Pentru ca ai lesinat.

-Ce tot vrei de la mine ?

-Sa imi spui adevarul.

-Despre ce ?

-Despre noi ?

-Nu e nimic cu noi.

-Ma placi ?

Ma las putin pe ganduri cand ii vad privirea aia furioasa,pot spune ca aici mi-a fost,el chiar vrea sa stie ce simt eu pentru el.Si se vede ca vorbeste destul de serios.Oftez si ii ating instictiv obrazul el nu se fereste si se pune pe el.Un mic zambet se asterne pe chipul meu fara voia mea.

-Amy...

-Shhh ! Uite,tu doar taci,eu vorbesc acum.

Nu neaga,decat afirma din cap.Il conduc pe canapea,unde a asezat el ceaiurile inainte sa ma prinda.

-Alex,ceea ce simt eu nici eu nu sunt sigura...

-Adica ? Ma intrerupe el.

-Adica,eu chiar te plac foarte mult,dar daca fac o greseala si voi...

-Nu,nu voi fi ca fostul...

-Nu asta vroiam sa spun,eu nu vrea sa mai sufar.

-Daca vei fi iubita mea si te vei muta cu mine si cu familia nu vei mai fi trista.

Casc gura si il privesc,el chiar vorbeste serios.Oftez si ma las lasata de voia inimii nu a mintii de data asta,poate asa e mai bine.Il privesc in ochii aia albastri,pot spune ca nu am mai vazut ca ochii lui sa fie atat de cenusii ca atunci cand norii grii se asterne pe cerul albastru dand sa ploua.Un suras imi iese pe gura si pot spune ca acest baiat mi-a luat mintile,gandurile si ma facut sa ma retrag in cea mai luminata cale nu in cea intunecata unde ma tot indreptam eu dupa moartea tatei.Ma las pe pieptul lui si pot simtii bataile inimii lui cu usurinta.
Adevarul este ca,ar trebuii de data asta sa accept si sa imi fac o viata cu altcineva.Dorul de parintii ma distruge,dar iubirea lui mar putea face sa zambesc din nou.El imi ridica barbia si imi poate vedea cu usurinta micile lacrimi,mi le sterge iar eu trag nasul fara sa ma feresc de privirea lui.

-Uite,daca nu accepti,asta e,poate e mai bine sa te las in pace,Amy.

-Nu...

El se intoarce cu privirea la mine si eu ii iau mana intre mana mea.Eu nu vrea sa mai plece de langa mine,e mai bine sa trec peste,si singura nu pot.

-Uite,ai dreptate,vreau sa locuiesc cu tine,sa ma faci fericita asa cum ai spus.Sa imi mai spui frumoasa mea,asa cum o faceai si inca o faci,vreau ca tu sa numai fii asa din cauza mea,atat de rece.Te vreau langa mine,te vreau peste tot.Intelegi ? Vreau o viata noua si fericita alaturi de tine !

Cuvintele mele pot spune ca la linistit si se aseaza din nou langa mine,numai e incordat.Ma saruta pe buze si eu tresar,ii fac jocul si il trag mai aproape de mine lasandu-l sa imi caute cu limba fiecare coltisor al gurii mele fara rusine.Ma trage in poala lui si ma saruta mai adanc,eu imi bag mainile in parul lui saten,atat de voluminos si de fin.Ne desprindem din cauza lipsei de aer si ne privim ca doi indragostiti.
Pot spune ca aici imi mie inceputul.

Beautiful girl(✔)//Rescriere//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum