Dupa ce imi termin cafeaua linistita,ies afara in curtea din spate,la solarul mamei.Pot zice ca acolo ma pot linistii avand in vedere ca acolo imi petreceam timupl cu mama mea cand eram mica.
Intru usor in solar,si ma asteptam sa nu vad nimic,in jur era numai ghivece goale fara flori,aici pare totul fara viata,in acele ghivece au ramas doar pamanturile care erau plantate florile,se vede ca florile au disparut.Oftez si ma uit peste tot in jur,masuta alba si cele doua scaunele ce o incojoara par si ele fara viata,aici.Nu mai sunt ele asa albe si lucioase.Ma asez la masuta si ma uit in jur,ce mult sa trecut si solarul asta.Nu e parca si cum e iarna si e destul de frig afara,si ca sarbatorile sunt pe apropriere.Dar aici,inainte totul era plin de viata,acum,numai e asa.Dupa ce ma mai uit putin in jur observ niste seminte,separe ca tata a mai pastrat aici cateva seminte.Zambesc si le iau in mana,cum vroiam ca totul sa arate ca atunci ma apuc pe treaba.Dupa ce termin fiecare ghiveci cu cate o samanta din fiecare floare frumos parfumata.Nu lipsesc din peisaj crinii,nici macar trandafirii si alte plante de care nu aveau etichiete.Ar trebuii si dau pe la floralie,sa vad ce flori sa iau pentru sufragerie,asa mai infrumusetez.Simt cum telefonul imi vibreaza in pantaloni nu il bag in seama din cauza ca am mainile ocupate.Oftez si ies din solar,insfarsit am terminat.Imi scot telefonul din buzunar si vad apelatul.Era Alex.Ignor si il bag in pantaloni.Nu am chef acum,ar trebuii sa plec chiar acum.
CITEȘTI
Beautiful girl(✔)//Rescriere//
Short StoryDincolo de copaci,dincolo de lume,un singur lucru e stiut,ca un inger cu aripi frante nu cedeaza indiferent de intunericul care o acopera.