Clipesc de mai multe ori si imi dau palme in mintea mea.Ar trebuii sa ii raspund,sa nu mai ma feresc de el.Vreau sa il aud.Oftez si iau telefonul in mana,apelez cu greu.
Cand imi rasuna vocea aia rugusita dar si putin trista imi opreste inima de a mai bate cateva secunde.Parca imi pare rau de el.-Buna,scuze ca te deranjez...eu...
-Nu ma deranjezi deloc.
Spun si parca il aud rasufland usurat,inghit in sec si il aud cum sparge linistea.
-Uite,am vazut ca nu imi mai dai nici un semn de viata,si chiar imi pare rau.Esti bine ?
-Da sunt.Ce te face sa crezi ca nu sunt ?
-Pai,in afara ca ma ignori,si ca nu ma lasi sa iti vorbesc sau sa te vad.Nu stiu ce e cu tine ! Sincer chiar ma sperii si ma lasi pe ganduri.Eu vreau sa te fac sa numai fi asa de distantata de mine,lasa trecutul in urma,Amy.Ai un viitor inainte !
Nu zic nimic.Dar are dreptate.
-Amy !
-Da ?
-Esti bine ?
-Da.
-Sigur ? Chiar nu vreau sa ma minti.Stiu ca imi ascunzi ceva.Simt asta.
-Nu...ascund nimic...
-Nu,tu chiar ai ceva.
-Alex,daca tu mai sunat ca sa ne certam,eu nu...
-Shhh ! Lasa-ma sa iti explic ! Si te rog...nu imi inchide.
Vroiam sa mai zic ceva dar deja am obosit sa ma feresc.Asa ca il ascult fara sa imi fie frica.Chiar vreau sa vad ce are de spus.
CITEȘTI
Beautiful girl(✔)//Rescriere//
Short StoryDincolo de copaci,dincolo de lume,un singur lucru e stiut,ca un inger cu aripi frante nu cedeaza indiferent de intunericul care o acopera.