"Dis de dimineata aud o bataie care se aude jos tresar si ma ridic in fund.Incep sa imi frec ochii si sa privesc la ceasul de pe noptiera.Oh nu ! Am dormit cam mult ca in mod normal.Se aude o bataie atat de buternica si imi dau seama ca e o bataie la usa.Ma dau jos din pat lenesa,sper ca nu am o vizita enervanta de la vecini.Cobor scarile alaturi de pisica mea,se pare ca si ea a fost deranjata de zgomotul de la usa.Ma uit pe gaura de la vizor sa vad cine e si,raman blocata.Era matusa mea !!! Dar a zis ca...nu se va intoarce repede din Spania...si totusi ea este aici.Ii aud glasul care spune clar sa deschid usa pun mana pe clanta dar...ceva ma opreste,ma uit in jur si privesc intunericul din casa mea,chiar daca e lumina afara si in incapere sa strecurat putin lumina.Fug repede in living si dau jealuzelele la o parte si verific si altele de jos.Dupa revin la usa si deschid repede,ii zambesc si o iau in brate.Nu vreau sa ii dau o impresie rea despre nepoata ei,care traieste intr-o casa singura si intuneric bezna.Ea ma iubeste si tine mult la mine,si ma vrea bine.Dar acum,sper ca nu va locuii cu mine,ar fi ciudat,m-am obisnuit doar cu ai mei si fratele meu.Se desprinde din imbratisare si verifica incaperea eu inchid usa si iau pisica in brate,am nevoie sa ma linistesc pentru ca ma simt tare ciudat.Sper ca nu afla de toate chestiile din casa asta si eu care sunt enormale pentru un om."
CITEȘTI
Beautiful girl(✔)//Rescriere//
Short StoryDincolo de copaci,dincolo de lume,un singur lucru e stiut,ca un inger cu aripi frante nu cedeaza indiferent de intunericul care o acopera.