38🌹

20 6 0
                                    

"Gandul imi zboara la parintii mei.Uitandu-ma la un film de dragoste ce imi amintea de ei,stiu ca par prea obsedata sau ca mereu vorbesc de asta.Dar eu nu ii pot uita,este ceea ce aveam mai bun si mai frumos.Cuvintele tatei dupa moarte imi rusuna in minte si tot imi amintesc cuvintele acelea care dureau oarecum dar ma facea sa am mai mult curaj.Acum ca nu are cine sa ma ajute cu banii,doar ca primesc lunar de la matusa mea dar nu imi este de ajuns pentru as urma mai departe scoala.Asa ca ma gandesc sa lucrez la o cofetarie sau florarie.Stiu ca mama iubea florile cum le iubesc si eu,si imi doream sa ajung la o florarie,in afara de asta iubeam sa sta in poala ei sub clar de luna si sa desenez cerul instelat.Sau cand o ajutam cu ingrijirea florilor.Totul imi trec prin fata ochiilor si gandul ca ei numai sunt aici nu imi da pace.Am fost unul din copii cu dorinte si vise neimplinite si as vrea sa o indeplinesc.Deschid ochii privind ecranul televizorului,deja film se terminasem si eu ma frec la ochii simt umezeala pe degetele mele si asta este un semn ca mi-a dat mici lacrimi.Oftez si merg spre bucatarie,imi iau ceva de mancat si merg inapoi in sufragerie punandu-ma pe canapea.Schimb pe un post pe altul macand.Nimic interesant.Aud telefonul sunand iar eu tresar din gandurile mele si merg spre telefon.Pe ecran era afisat numele lui Alex.Oftez si il las pe masuta si ma asez pe canapea.Poate chiar ii pare rau si ca vrea sa isi ceara scuze.

Beautiful girl(✔)//Rescriere//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum