43🌹

19 5 0
                                    

"Dupa ce am fost in solar,ies afara am decis sa fac niste cumparaturi avand in vedere ca am ramas cam,fara mancare.Inchid usa cu cheia,si cand intorc spatele ma izbesc de un piept,ridic privirea mea sus si fac ochii mari.Vreau sa spun ceva dar el imi pune degetul aratator pe buze.

-Unde plecai ?

-Ce iti pasa ?

-Imi pasa !

-Da,Alex.Daca iti pasa veneai mai de mult in vizita nu acum.

Spun pe un ton mai dur si trec pe langa el,el ma izbeste brusc de pieptul lui.

-Ce se intampla cu tine,Amy ?

-Adica ?

-Ai un comportament ce ma sperie.

Oftez si las capul in jos el imi ridica capul cu degetele.

-Priveste-ma atenta ! Ce vrei defapt cu adevarat de la mine ?

Intrebarea lui ma sochiaza si ma afund in ganduri.Ce pot sa ii zic acum ?

-Eu...eu...

-Ce ?

-Uite,mai bine pleci.Eu vroiam sa merg la cumparaturi.

-Nu,nu plec pana nu imi explici.

-Nu am nimic de spus...

-Minti !

-Da,ai dreptate ! Ceea ce vrei sa stii,sti deja.

El ma privea confuz iar eu imi dau ochii peste cap si ma zmucesc din bratele lui.Si ma indepartez de el cu pasi mici si in timp ce merg inchid ochii simt cum raman dar eu si gandurile mele,iar se invarteste totul in jur.Deschid ochii rapid cand aud un strigat de Alex.Ma intorc cu fata spre el cum alearga dupa mine.Simt ca cad la pamant dar nu stiu de ce,el ma ridica si se uita speriat la mine.Ce se petrece cu mine ? Nu ma pot misca !!!

-Amy ? Esti bine ? Amy !

*

Deschid ochii si prin suprinderea mea ma aflu fix pe canapea si invelita,simt ceva rece pe frunte si era defapt un compras cu gheata.O dau jos si ma ridic in fund cu o oarecum ameteala ce ma cuprinde rapid pun mana dreapta pe frunte si frec zona usor.Ce se intampla ? De ce sunt aici ?

Ma uit in jur si pot spune ca nu cred ca m-am miscat de aici,sau asa cred.Oftez si ma dau jos de pe canapea,ma opresc brusc din mers cand aud un zgomot venit din bucatarie simt cum respiratia mea a ramas pe loc.Merg spre bucatarie usor cu pasi marunti si in fata mea se afla,Alex.Facand ceai.

Beautiful girl(✔)//Rescriere//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum