Dupa o zi...
Dimineata isi face prezenta si eu imi deschid ochii usor,oftez si ma ridic in fund.Imi amintesc ziua de ieri,si chiar ca imi pare rau de reactia mea.Trebuia sa il ascult dar,mai bine e sa ma linistesc imi ajunge cat am plans.Am plans 5 zile la rand si ma simt foarte slabita.Chiar nu mai vreau sa ma mai doara capul.Decid sa imi fac rutina zilnica si sa merg dupa in bucatarie sa imi fac o mica cafea,renunt la ceai,poate cu cafeaua nu o sa mai par atat de obosita.Dupa ce pun sa fac cafea,imi fac cartofi prajiti.Nu am mai mancat de mult,si cartofii astia este tot ce mai pot manca.Chiar trebuie sa imi iau un job,asa voi murii de foame,nu imi ajung banii matusei,si acum ar trebuii sa ma descurc si singura.
Merg in sufragerie si privesc buchetul de trandafiri rosi daruiti de Alex,deja sau ofilit.Privesc cum din una din fire cade o petala deja trecuta.Ma apropri de ele si le privesc ingrijorata,oftez si le scot din vaza.
Parca simt un sentiment ciudat in inima mea,ca fac multe greseli cu baiatul asta.Se vede ca nu stiu sa ma comport,chiar a facut atatea pentru mine cat nici fostul nu a facuto pana acum.Ar trebuii sa nu imi pese de trecut,si ar trebuii sa merg la el.Si de data asta fara sa mai ma opresc singura.
Ies din casa si arunc trandafiri in tomberon,ma intorc cu spatele si privesc marele solar din sticla unde se afla florile mamei.Chiar ca nu am fost acolo de ceva timp,ma tem ca nu e nimic acolo.Intru in casa si merg repede in bucatarie ca sa opresc focul de la aragaz.Dar inainte sa merg la Alex,ar trebuii sa merg la solar.
CITEȘTI
Beautiful girl(✔)//Rescriere//
Short StoryDincolo de copaci,dincolo de lume,un singur lucru e stiut,ca un inger cu aripi frante nu cedeaza indiferent de intunericul care o acopera.