30🌹

26 7 0
                                    

"Seara trece repede si soarele a reaparut pe cerul inorat.Imi deschid ochii si imi amintes ca trebuie sa il sun pe Alex.Mai intai trebuie sa imi cer scuze pentru ca m-am purtat urat cu el.As vrea sa numai fiu asa de...nepasatoare de naiva.Of !
Aud soneria si oftez.Ma incalt cu papucii si cobor scarile usor.Ciudat e ca am auzit soneria doar odata,mi se alatura si pisica torcand pe langa picioarele mele.Nu ii dau importanta fiind grabita sa vad cine e.Deschid usa usa si nu e nimeni,ma mai uit in jur si tot nimic.Dau din umeri si ma uit in jos vad un buchiet de trandafiri rosii atat de frumosi si de parfumati,ii miros si ii admir si zambesc.Oare cine mi-a daruit ?
Intru cu ei in casa si vad ca e si un biletel,asez trandafirii intr-o vaza care ramasese niste flori mai ofilite si ii inlocui cu trandafiri.Ma asez pe canapea alaturi de pisica si deschid biletelul si incep sa il citesc.

"Buna dimineata,frumoaso !

Stiu ca odata ce te vei trezii vei gasii asta la usa.Scuze ca am intarziat si ca nu te-am mai dat importanta doua zile.Am fost ocupat,si sa nu iti ceri scuze ca esti enervanta si incapatanata.Eu te inteleg,si vreau sa ma intelegi ca nu iti vreau raul.Chiar as vrea sa ma intelegi si...esti cea mai frumoasa fata care a existat vreodata şi merita sa mor dupa ce te voi sarutat.
Nu te mint,e ceea ce simt !
Nu uita, frumoasa fata,
Nici acum, nici altădata:
Timpul floarea o-nfloreste,
Dar tot el o ofileste.

Cu dragoste,
trandafirul tau negru"

Dupa ce citesc las ca biletelul sa imi cada din maini simt cum imi tremura tot corpul si o lacrima isi face prezenta pe obrazul meu.Il sterg repede si ignor starea care mi-a aparut atat de repede.De ce a spus toate astea ? De ce ma tot face "frumoasa" ? De ce nu ma lasa in pace ? De ce...si cel mai mult de ce...trandafirul negru ?
Zau ca nu il inteleg,dar vreau sa stiu ce e cu baiatul asta.Vreau sa incerc ce vrea cu adevarat.Si voi afla eu in curand."

Beautiful girl(✔)//Rescriere//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum