Ne tot sorbim din priviri.Ma mangaie cu o mana pe spate si cu alta ma tine de mana,pot spune ca el vrea doar sa ma linisteasca,inca astept un raspuns de la el.Tacerea dintre noi e prea mare,in linving pot spune ca e cam intuneric,si acum pot spune cat de nefericita am putut sa fiu,de aici nu pot pleca,aici am copilarit.E ceea ce mai am de la parintii mei.
-Amy. Ii aud vocea aceea calda si rugusita care ma calmeaza.
-Da ?
-Vrei sa fii iubita mea ? Acum si mereu ? Intrebarea lui ma pune pe ganduri,il privesc si ii vad ochii sclipind pot spune ca ochii lui albastrii au revenit mai stralucitori ca niciodata.Pana acum nu i am mai vazut ochii,acum e prima oara si pot spune ca imi place.
-Da...vreau. Raspund greu si iar ma saruta dar de data asta mai scurt.Ma trage de pe canapea si asta cred ca inseamna ca vrea sa merg la el acasa,ma trag din bratul lui si il privesc fara vag.
-Ce sa intamplat ?
-Nu pot pleca asa.Nu pot abandona locul asta. Spun uitandu-ma in jurul meu rotindu-ma.El sta cu privirea in pamant dar dupa si-l ridica zambind larg merge spre jaluzele iar eu il privesc confuza.
Il vad cum deschide jaluzelele lasand lumina sa patrunda mai mult in camera,face asa cu toate din casa.Se opreste la ultima din camera mea,pot spune ca e socat la cat m am schimbat atat doar in cateva luni amarate.Ofteaza si ma priveste.
-Nu vei parasii locul asta.Dar nu iti mai permit sa traiesti in halul asta daca vrei sa fii cu adevarat fericita.Amy,nu pot sa cred ca de rau te-ai schimbat spune si eu las privirea in jos cu lacrimi in ochii. Dar eu te voi ajuta sa numai fii asa,pentru ca...spune si se apropie de mine land fata in palme.
-...pentru ca te iubesc mult,frumoaso !
Ultimele cuvinte rostite ma face sa il privesc si sa il iau in brate,ma ia in brate si eu imi inconjur picioarele de bazinul lui,pot spune ca asta e cel mai placut lucru intamplat mie.Regret tot ce am putut face,ca mi-am facut cam rau pot spune.
Ma pune in pat usor,el peste mine.Ne privim si nimic mai mult,parca il opreste ceva si asta doar pentru ca eu nu fac cu voia mea.
-Offf,pot sa inteleg.De ce faceai toate astea ?
-Pentru ca sufeream.
-Tot din cauza tatalui tau ?
-Îhî. Raspund sincer si el ma saruta pe buze,daca mai face asa mult timp voi intra in obsesie.
-Asculta,trecem peste toate cele ce te fac sa suferi si sa facem impreuna tot posibilul pentru sa fiim amandoi fericiti.
-Da.
-Chiar esti bine acum ?
-Acum nu sunt,nu stiu ce sa mai zic.
-Imi pare rau !
-Pentru ce ?
-Pentru ca am fost un fraier si ca nu mi-am dat seama de suferinta pe care o purtai.
-Ba da,stiai,dar din cauza mea,nu te bagai.
Ma privea si pot spune ca asta a fost finalul pentru ca sarutul lui se intinde si pe gat.
-Poate asa e,poate nu am vrut sa iti invandez intimidatea ta,si sa te fac sa te enervezi.Dar eu vreau ceva serios intre noi,vreau sa iti fiu ultimul in viata ta,sa te iubesc pana la capat.Lasa-ma sa iti arat si faptele...
-Faptele sa vad foarte bine. Il intrerup eu si il vad iar,privindu-ma...doar ca am fost eu prea proasta sa vad mai bine. Spun continund oftand,imi pot veadea zambetul ca ii creste putin si asta ma bucura.
CITEȘTI
Beautiful girl(✔)//Rescriere//
Short StoryDincolo de copaci,dincolo de lume,un singur lucru e stiut,ca un inger cu aripi frante nu cedeaza indiferent de intunericul care o acopera.