Өнөөдөр бол миний ажлын хамгийн анхны өдөр.Би энэ мэргэжлийг сонгосондоо хэзээ ч харамсаж байгаагүй. Стафф болсондоо..
Хамгийн гайхалтай нь би Эсэм энтертайнментэд тэнцчихсэн. Аа тийм намайг Нам Юна гэдэг юм. Манай найз уг нь бас стафф болох хүсэлтэй л дээ даан ч их бүтэлгүй болохоор ямар ч боломжгүй хаха.Өглөө эртлэн босоод нүүр гараа угааж өглөөний хөнгөхөн цай уучхаад өөрт эвтэйхэн гэхдээ цэмцгэр харагдахаар хувцас өмслөө. Энтертайнментын гадаа ирхэд л маш олон хоолойгоо сөөтөл орилох охид Өөөөвввв эмммм жиии гэж.Би ч яахав ажилчдын ордог хаалгаар гүйх нь холгүй орлоо. Намайг дотогш ормогц нэгэн 30гарсан гэмээр эмэгтэй над дээр ирээд "Өөрөө Нам Юна мөн биз дээ?"
Би:Тиймээ би мөн.
#: Заа сайн байна,Намайг Ким Ари гэдэг.Эсэм энтертайнментын ахлах зөвлөх байгаа юм. Танилцахад таатай байна гээд над руу гараа сунгалаа. Би ч барьж аваад хэд хэд сэгсэрчихлээ шүү.
Ахлах:Ааанн тэгэхээр чи *бичиг баримтнаасаа миний нэрийг хайх* Аанн энд байна,Чи Эксо хамтлагийн стафф болохоор хувиарлагдсан байна. Тэдний нэг стафф нь хийж болшгүй үйлдэл хийсэн болохоор хөөгдсөн.Чамайг гэрээгээ уншсан гэж бодож байна.Одоо намайг дагаад явна уу,одооноос л ажилдаа ханцуй шамлан орно шүү дээ.
Би:Заа гэснээ бөхийчхөөд түүний араас даган явлаа.
Бурхан минь...коридороор явахад л бөөн оддыг харчихлаа шдээ бүр маш ойроос,ийм сайхан хүмүүстэй ажилна гэхээр тэсэхгүй нээ аххх.гэж бодсоор нэг мэдсэн "EXO" гэсэн хаалганы өмнө ирсэн байлаа.
Ахлах:Заа орцгооё.
Хаалга нээгдвүү гүү юү дотроос бөөн инээл ханиадам,орилоон маш чангаар сонсогдож байсан юм..мэдээж намайг харах хүртлээ шүү дээ..
Ахлах:Заа залуучуудаа~~~Өнөөдрөөс эхлээд та нарын стаффаар ажиллах охин.Заа тэгээд танилцацгаагаарай би одоо ажилтай болохоор явлаа гээд над руу инээмсэглэчихээд гараад өглөө.
Хэсэг үүдэнд яахаа мэдэхгүй сандран зогсож байтал Сухо" Бид нарыг мэдэх үү?" Би ч сандарсандаа ээрч муурсаар арай ядан "Т-тиймээ" гэж хэллээ.Доош харан зогсож байтал нэг томоо гар эрүүг минь дээш өргөлөө...
#:Сандрах хэрэггүй ээ,байдгаараа л бай гэр бүл шигээ л хандахад бидэнд сайхан байдаг юм,битгий айдол хүний хувиар харьцаарай ммнн~
Би;Ззаа
Саяных хэн байсныг та нар ч мэдвэл надад атаархсандаа зүрхний шигдээсээр явах байхдаа..
Сухо:Заазаа залуусаа нүүр будалтандаа орцгооё,ажлаа хурдан амжуулцгаая.
Бүгд:Зааа~~
Сухогийн хэлсэн үг бүр хууль мэт дуулгавартай гүйцэтгэх нь ямар хөөрхөн юм бэ?Бүрр ноцолдож байсан Бэкхён,Чанёол хоёр хүртэл шуудхан салаад толины өмнө гүйлдэн сууж байгааг нь ээ.
Чанёол:Хөөе шинэкоовоо нааш ирээд миний нүүрийг янзлаад өгөөч *урсаж хайлуулмаар инээх*
Би:Ююу заа гэсээр түүн дээр очлоо.
YOU ARE READING
|STAFF's LIFE|pcy✔️
RomanceYou don't know about Staff's life. Sometimes it makes me happy and..sad. In conclude, that makes me crazy af. |Completed|