15. Február 15. 2/2. és Február 16. Eljegyzési party, hívatlan vendégekkel 1/2.

69 1 3
                                    

- Jó reggelt. - léptem be a konyhába, majd köszöntöttem a többieket egy mosollyal. Persze Niall volt az egyetlen aki evett is, így mögé álltam, majd nyomtam egy puszit a fejére. - Jó étvágyat Kicsim. - mondtam, majd leültem mellé, mert Liam szorított maga mellett helyet nekem. 
- Köszönöm Princess. - köszönte meg Ni teli szájjal. Elnevettük magunkat. Kis írmanókám, mindig fel tudja dobni a napomat. - Kérsz, Szerelmem? - nyújtotta oda a szendvicsét, majd eltöprengve beleharaptam egy kicsit. Mindenki látta, hogy agyba nem ott vagyok, így cukkolni kezdtek.

- Na mi az Jess? Csak nem a forró éjszakátokon jár a buksid? - kérdezte Louis szórakozva. Mire feleszméltem csak Lou mondatát csíptem el, de szegény Liam-en töltöttem ki a bosszúmat, ezért megcsaptam a vállát. Ő sziszegve ugrott fel mellőlem, majd ölelt át hátulról, ezzel is megakadályozva, hogy bárkit is megüthessek még.

- Héhé, kicsi lány...Miért engem bántasz? Lou drága volt. - köpte be a barátját, aki ezt nem hagyta szó nélkül. Elhúzta a száját, majd bocsánatot kért.

- Na de Liam, beszélgessünk csak el... - mondta, de akkor már Liam átszaladt a nappaliba. Igen, érett húszonéves fiatalok. Míg ők elkergették egymást, csináltam magamnak egy kávét, mivel a többiek már ezen túlestek. Mikor vissza fordultam az asztalhoz, Niall kaján vigyorral nézte a...popsim. Vigyorogva vissza ültem a helyem és konstantáltam, hogy egész addig nem vette le róla a tekintetét.

- Héé, Ni, akarsz olyat kapni, mint Liam? - húztam fel viccesen a szemöldököm, mert hát ezért nyilván nem fogom bántani.

- Nem. De akarok egy olyan csókot kapni, mint tegnap este... - mondta féloldalas mosollyal a száján. Így tettem. Megcsókoltam. Jó hosszan, kiélvezve azt a 15 másodpercet, míg egyedül voltunk. Utána előbb Louis, majd Liam jelent meg lihegve és folytatták az üldözésit körülöttünk. Én nem tudom, hogy most hogy fordult meg a szerep, de nem így indultak.

- Haver! Miért te kergeted Louis-t? - röhögött fel Niall. Értetlenül ránétek, majd vihogva kiterültek a földön. Ni-vel egymásra néztünk, majd egy vállrántással otthagytuk őket és átmentünk Harry-hez a nappaliba. Mikor az ajtóban voltunk, Hazza egy széles mosollyal várt minket. Vagyis engem. 

- Mi az Harry? - kérdeztem tőle. De sejtettem, mit fog mondani.

- Úúú képzeld Jess, a barátnőm azt mondta, szívesen eljön holnap. Nagyon izgulok. - húzta el a száját, de közbe izgatottan csillogott a szeme. Kis édes.

- Barátnőd? - kérdezte döbbenten Ni.

- Jó na, akkor már a majdnem barátnőm. - mondta ki Harry és elnevettük magunkat. Megsimogattam a karját.

- Jolvan Hazza. Innentől már minden rendben lesz, jó? Ne aggódj, holnapra kész "tervvel" készülök Neked! - mondtam. 

- Oké. Kössz Jess. Imádlak. - mondta, majd nyomott egy puszit a fejem búbjára és felment a szobájába.

- Nos...Harry barátom és ez a lány? - kérdezte mosolyogva Niall.
- Igen. - bólintottam, majd elhelyezkedtem úgy a kanapén, hogy Niall ölébe legyen a fejem. - Reggel bejött hozzám és kétségbeesetten elmesélte mi a szitu. Én meg megígértem neki, hogy segítek. - mosolyogtam.

- Aranyos tőled, Princess. - mondta, majd adott egy lány csókot a számra. - Olyan jó, hogy vagy nekem, Szerelmem! A napjaim szebbek. Az is annyira jó, hogy vagy te és van a kicsi lányunk és...Szeretlek Titeket! - mondta, majd most egy hosszú csókért felhúzott a karjaiba.
- Mi és téged Szívem! - mosolyogtam. - Amúgy délután ne felejtsd el, hogy mennünk kell Lis-ért Amada-ékhoz. Utána meg elmehetnénk Nando's-ba enni. - mosolyogtam, mire Niall egy nagy boldog bólintással jelezte, hogy nagyon jó ötlet.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 26, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

The cheating ♡N.H.ff♡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora