13

9.5K 233 26
                                    

Prvih sat vremena nakon odlaska Zayna iz sobe odbijala sam ga poslušati i samo sam ležala na krevetu i pokušavala zaspati.
Kako mi to nije pošlo za rukom razgledala sam sobu,gledala odjeću,i bila presretna kad sam shvatila da imam sat u sobi i sada nakon 2-3tjedna napokon mogu znati koliko ima sati.

Male stvari život znače!
Ono kad si toliko jadan da si sretan što imaš sat...
Nakon toga ponovno sam se bacila u dubokoumno razmišljanje,nakon obitelji,prijatelja počela sam razmišljati i o školi!
Koliko sam samo toga već propustila,pa ja ću pasti razred!

Zatim sam pokušala skontati koliko dana sam oteta..nisam sigurna dali dva ili tri tjedna..
Umrijet ću ovdje!
Moramo nekako doći do mobitela,pošto bjeg normalan iz iskustva nije dobra ideja,a pogotovo sad kad sam u stranoj državi i nemam pojma jezik,iako sam ga učila tj još ga učim u školi jedno 10 godina...tuga..

No,dobro kad sam smorila i sebe a ne samo vas odlučila sam se otuširati,ali ne zbog njega,nego zbog sebe,gadila sam se sama sebi,u istom donjem rublju i odjeći već danima.
Otvorila sam ormar i našla crne obične tajice te sivu običnu majicu,i zatim sam otvorila jednu ladicu u kojoj su bili grudnjaci svih veličina i oblika,wooo!
Tražila sam najmanji mogući..jer sam tako obdarena..šta da vam kažem.
No dobro nisam baš sad ravna i ne treba mi stvarno najmanji ali ono nebi bilo loše da narastu još što se nadam i da hoće pošto imam samo 16,pa valjda ima vremena!
Otvorila sam ladicu ispod i bila je puna vjerovali ili ne-tangi

Lol,ja to sigurno neću nosit,odvratno.
Otvorila sam još jednu ispod i unutra su bile od najnormalnijih,do boksa i brazilskih,to već može!

Uzela sam neke crne random i da također rozni grudnjak te otišla u kupaonicu i oprala sebe i svoju kosu sa nekakvim savršenim šamponima.

Zamotala sam se u ručnik i raspustila kosu iz ručnika te ju počela raščešljavat sa nekakvom četkom i nakon toga sam ju osušila,i obukla svu onu odjeću koju sam donjela sa sobom.
Naravno,poslije sušenja ponovno sam se počešljala,i bila zahvalna na svojoj kosi koja je ravna kad ju samo počešljam kao da sam ju peglala 3 dana!
Onda sam vidjela ne otvoreni paket četkica za zube,pa sam ga otvorila i uzela roznu četkicu i naravno,oprala zube..

Ovo mi je sve dobro došlo!Napokon sam se osjećala barem malo bolje,čišće.
Pošto nisam imala šta radit ponovno sam istraživala ormar i pronašla šminku,lakove za nokte i sve tako..

Mogla bi lakirat nokte?
Nah,ne da mi se sad...legla sam na krevet i ubrzo zaspala.

/23:15 h /

Trgnem se iz sna kad čujem otključvanje vrata i zatim ulazak,nije mi se dalo otvorit oči,predpostavila sam ko je pa sam se samo pravila da idalje spavam.

Bila sam mu okrenuta leđima pa me nije mogao vidjet,ili ipak je pošto je upalio svijetla ali ne ona glavna neko po zidovima su bila nekakva svjetla pa nije jako svijetlilo..

Odjednom sam osjetila poljubac na obrazu,whaaaaaaat?

"Znam da si budna"rekao je tiho skroz,dok me je njuškao?Nemam pojma šta je radio

"Ajde,ideš samnom dole,došla je hrana"rekao je 
"Di dole?"rekla sam odmah čim sam čula da je rekao hrana,te se okrenula prema njemu.
"znao sam da si budna"nasmijao se
"gladna sam"rekla sam,a bilo mi je preneugodno pošto je bio previše sagnut prema meni

"znam ajde idemo,dole u kuhinju"odmaknuo se
Dali je moguće da će me pustit van iz sobe?

Obula sam nekakve nike papuče što su bile također u ormaru,u kojem su i patike i sve ako vam nisam rekla..
Otvorio je vrata i izašao a ja kao pačić za njim,i onda je zatvorio vrata i uhvatio me za ruku i ubiti vodio dole.
Čula se buka,tj pričanje previše ljudi.

Nisu valjda svi dole?

Kako smo silazili niz stepenjice tako sam sve više i bolje njušila savršeni miris pizze,oooo da!!!!!

Pomalo i dosadan nastavak ali evo,mora biti prvo dosadno da bi kasnije bilo zanimljivo😂
Ostavite like,com i uživajte,

Ly❤

KidnappedWhere stories live. Discover now