Probudila sam se u Zaynovom zagrljaju,tj ležao je skroz uz mene i držao ruku preko moga trbuha.
Pošto se nisam mogla baš mrdniti ostala sam tako ležati.
Odbijala sam ponovno početi razmišljati o svemu jer sam i sama sebi već dosadna.
Samo sebe uništavam i psihički i fizički a ništa ne pomaže.I tako sam ja ležala,pokušavala zaspati ponovno sve dok mi nije dosadilo čekati.
Čak sam se uspjela i okrenuti prema njemu a on je idalje spavao ko zaklan i držao svoju ruku preko mene.
Promatrala sam mu lice,bio je presavršen.Imao je nerealno dugačke trepavice i sav je jednostavno bio savršen.
Šteta što je takvo govno.
"Zayn"tiho sam rekla iii ništa.
"Zayn" ponovila sam ali malo glasnije
"Zayn"malo sam ga udarila po ruci
"Mmm"promumljo je
"Pusti me da se ustanem"
"Spavaj"tiho je rekao i još više me povukao uz sebe tako da mi je glava sad bila ispod njegove brade,jedva sam disala
"Ne mogu disat,Zayn"kako sam se više pokušavala izbaviti tako me je sve čvršće držao.
"Pa diši"idalje nije otvorio oči,ja ne vjerujem.
"Pa kako da dišem kad si me nabio tu uz sebe"
"Ma jel te jesam nabio djevojčice"otvorio je oči i nasmijao se i zatim sam se u sekundi našla na njemu
Kako me je uspio prebacit da sjedim na njemu???
"Jeli moguće da si uspio otvoriti oči?"
"Nije,vidiš"istog trena je zažmirio
"A daj nee
Zaaynnn otvori oči"
"Spaavaam"prostenjo je
"A molimm tee"
I šutio je i izgledalo je kao da je stvarno zaspao.
"Zayn"
"A daaj Zayn "počela sam ga drmat za ramena
"Plizz"
"Poljubi me da se probudim"šapnuo je
I meni je toliko bilo smiješno to da sam se zapravo opalila smijat što je uzrokovalo to da se i on smije
I otvorio je oči dok se smijao
"Aaaa!! Otvorio si!Budan sii !!"bila sam gora od malog djeteta
"Nisam,učinilo ti se"brzo je zažmirio
"Nije,a daj moram na wc"
"Pa poljubi me pa možeš ići"
"Dobroo"poljubila sam ga na brzinu u obraz
"Djevojčiceee"prostenjo je i onda je ruke koje je držao na mojim bokovima počeo je dizati i spuštati po mom trbuhu
"Poljubila sam te"
"Lijepo me poljubi,kao što ja tebe ljubim"
"Obećaješ da ćeš me pustit onda?"
"Obećajem"
Ni sama ne znam zašto ali napravila sam to.
Spustila sam svoje usne na njegove i poljubila ga.
Htjela sam se odmaknuti odma no on me je povukao tako da sam sad ležala na njemu i naravno da je produžio poljubac.Tražio je ulaz za jezik ali ja sam čvrsto držala usta zatvorena.
"Ajde otvori"odmaknuo se na sekundu samo da to kaže i nije mi dao priliku da odgovorim te je odma zarobio moje usne.
I ponovno iz nepoznatog meni razloga poslušala sam ga i otvorila usta.
I počela je naša borba jezicima,i vrlo brzo u toku toga uspravio se te sam mu sad sjedila u krilu direktno na frendu(bilo je neugodno)
On je držao ruke na mojem dupetu i mrzila sam što mi ništa od ovoga nije smetalo.
Zašto sam baš danas odlučila ne zamarati se sa svime?Opustiti se,ne razmišljati,pustit se trenutku...
Mrzila sam što sam uživala u njegovom ljubljenju i našoj borbi jezika koje je imala previše strasti u sebi.
Hvala vam svima puno što čitate moju priču i što komentirate,stvarno nema sretnije osobe na svijetu nego kad počnem čitat komentare,srce mi je ko 10 kuća!!!
I zato sam se potrudila ovaj tjedan da nastavci izlaze svaki dan,nadam se da vam se svidjelo toNaravno truditi ću se i dalje što češće izbacivati nastavke ali ne mogu više obećat da će biti svaki dan...
Uglavnom hvala vam svima puno,nadam se da ćete nastaviti čitati priču i ako nastavci ne budu svaki dan iii
Ly❤
YOU ARE READING
Kidnapped
FanfictionŠto će se dogoditi kada 16-stogodišnjakinja bude oteta na putu kući iz škole? Ako mislite da je ovo još jedna tipična priča u kojoj glavna junakinja bude oteta,pa se zaljubi u osobu koja ju je otela,rodi mu djecu i zauvijek žive sretno zaljubljeni...