Sjedila sam na hladnom podu,skupljenih nogu uz sebe,nabila sam glavu u koljena i plakala sam.Oteta sam,i nemogu se pomirit s tim.I onaj gad kako me diro prije,i reko da će me silovat,nemogu.Samo se želim probudit iz ove noćne more.
Nakon nekoliko minuta,opet sam ćula otključavanje,pa otvaranje i zatvaranje vrata.O ne opet.
"Djevojčice"O ne,msm da je to onaj gad.
Spustio je nekakvu vrećicu kraj mene,i možda sjeo kraj mene ili nešta tako.
Ponovno me uhvatio za vrat sa strane,i maknio mi kosu.
"Spusti noge"reko je.Šta oće?
"Nemoj da moram ponavljat"uhvatio me par sekundi za vrat
Spustila sam noge,i on je odma sjeo,težaak je
Uhvatio me sa strane jednom rukom za vrat,i tako me natjero da dignem glavu.
Poljubio me,a ja sam pokušala makniti glavu,okrećući ju ljevo-desno.
"Smiri se"tiho je reko,dok je drugu ruku držo na mom struku,i zavlačio ju pod moju majcu
Ljubio me po čeljusti,vratu,dok me njegova brada grebala.
"otvori usta"stavio je palac na moju doljnju usnu.Neću,bojim se.
"Ajde,Elena,budi dobra"zna mi i ime,o super.
"Nemoj me ljutit,Elena"pritisnuo me je
Malo sam otvorila usta.Onda sam ćula šuškanje,i zatim otvaranje boce.
Možda mi da vode?Umirem od žeđi.
"Ajde,otvori"reko je,previše sam žedna da bi pitala šTa je to.
Otvorila sam usta malo,i osjetila na usnama,gornji dio bočice.Nagnio ju je i osjetila sam vodu kako curi u moja usta.Napokon!
"Polako djevojčice"smijo se,jer sam pila nenormalno brzo.
Maknio je bočicu.
"Još?"pito je
"Ne"tiho sam rekla
"Ovako sad..tu imam jedan veliki sendvič i pomfri,još topli,ako želiš to jesti,popušit ćeš mi"taj gad,prokleti!Bila sam u školi i ništa od podne nisam jela,umirem od gladi
"Onda?"pito je
"Neću"ćula sam kao prigušeni smijeh,zatim šuškanje nekakvo,i onda sam osjetila nešta kao pomfri na ustima
"Otvori"drugom rukom me uhvatio za čeljust/vrat.
"Neljuti me"pritisnuo me,te sam malo otvorila,zatim sam osjetila pomfri.Ooo daaa.Brzo sam ga pojela,i zatim mi je dao još jedan i još jedan.
"Oćeš još?"pito je
"Da,molimte"tiho sam rekla kao i sve drugo
"Samo ako ćeš mi popušit"idalje me držo za vrat
"Neželim to radit"
"Moraš ako hoćeš jest"smijo mi se,psihopat.
"Onda..neću jest"toliko sam gladna,crijeva mi krče,ali nema šanse da mu pušim.Možda padnem u nesvijest,pa oni misle da sam umrla pa me puste.Jako pametno znam.
"Pogrešan odgovor"opalio me šakom,vrisnula sam i počela plakat
Uhvatio me za vrat,i gurnio na pod,te sam opet ležala.Sjedio je na meni a onda usto.Čula sam skidanje.KOJI K?Šta radi?
Opet me uhvatio za vrat ali sad jako
"Otvori usta"prosikto je.O ne,neće valjda.
Čvrsto sam ih stisnila,ne neželim.
"Jebeno otvori usta"prosikto je i ošamario me.Plakala sam,disala sam kroz zube,nesmijem iz odvojit,nikako.
Uhvatio mi je nos,da nemogu disat na njega,i opalio me šakom u trbuh
"AAAU"vrisnula sam,tako boli,omg,nemogu
On je nekako uspio,te mi uvalio svog frenda u usta.Povraćat ću!Nabio ga mi je do grla nemogu,povraćalo mi se.Gušio me.Pokušavala sam mrdat glavom,nekako maknuti ga,no bezuspiješno,čvrsto mi je držo glavu.
Ugrizla sam ga,to mi je jedino ostalo.
"Jebena kurvo"izdero se,izvadio ga i dvaput me sašio šakom.Vrisnula sam,ponovno,tako boli i peće.
"Sad ćeš tek vidjet,kurvo mala"otkopčo mi je hlače
"Ne,nemoj"plakala sam.Neće me silovat valjda.Nemože!Pa ja sam još dijete!
Skinuo mi je hlače
"Molim te nemoj"pokušavala sam ga udarit nogama,no ništa.
"Bojiš se a? Kurvo platit ćeš mi za ono"nakratko me gušio
"Oprosti molim te"skido mi je gaćice,omg.
"Mmm droljice"skinio mi je gaćice,i raširio noge,te me rukom diro po frendici.
"Prestani molim te"Toliko mi je neugodno toliko se bojim,nemogu.
"Zayn gangastersi su nam upali u skladište"neko se užasno izdero
"PIČKA IM MATERINA POBIT ĆU IH SVE"ovaj se prodero..očito se Zayn zove
Odjednom mi je stavio nešta smrdljivo na usta
"Ajde višee"stisko mi je to na usta,očito čekajući da padnem u nesvijest.
Nakon par sekundi i jesam.Ponovno sam pala u nesvijest,a zadnje što sam čula je bilo deranje ovog Zayna valjd "JACK DOLAZI VAMO" i nakon toga ničega se više nesjećam
YOU ARE READING
Kidnapped
FanfictionŠto će se dogoditi kada 16-stogodišnjakinja bude oteta na putu kući iz škole? Ako mislite da je ovo još jedna tipična priča u kojoj glavna junakinja bude oteta,pa se zaljubi u osobu koja ju je otela,rodi mu djecu i zauvijek žive sretno zaljubljeni...