26

7.8K 200 14
                                    

Tri dana nakon što je Theo uspio nagovoriti moju mamu da idem u spa centar,to će se ostvariti!

Sa nama ide i njegova cura Laura te njena prijateljica Zoe.

Bila sam uzbuđena i to malo previše pa sam nagovorila mamu da me odvede u grad da idem kupiti nove stvari tipa kupaći,ručnike...

I tako smo mi hodale glavnim trgom da dođemo do dm-a.
Podignula sam pogled i gledala random tako sve dok se nisam sledila.

Zayn,jebeni Zayn.

Hodao je na drugoj strani trga,imao je crne sunčane naočale,držao je mobitel na uhu i drugom rukom cigaru .

Nije mi dobro.Priviđa mi se.Ovo nije Zayn.
Ne moguće da hoda tako slobodno a policija ga traži.

"Elena šta ti je,jesi dobro?"

"D-da"jedva sam rekla
"Sva si blijeda,ajde da ti odemo nešta kupit za jest"

"Ne mogu jest"još uvijek sam bila naježena iako je već prošao i nisam ga vidjela.

Nije moguće.Ja haluciniram.
Sigurna sam.Počeo mi se priviđat.

Brzo smo ušle u dm i krenule u šoping.

Bila sam pod utjecajem da mi se Zayn počeo ukazivati tako da nisam bila sa svoja.

Nakon toga otišle smo u još nekoliko trgovina,kupila sam novi kupaći,nekakve ručnike..

Na kraju smo otišle u jednu trgovinu u koju uvijek idemo..

Mama me poslala po nekakav sok dok ona uzima drugo.

Taman kad sam uzela sok sa police i okrenula i krenula naprijed, zapucala sam se u nekog.

"Pazi kako hodaš djevojčice,mogla bi past"podignula sam pogled i ispred mene je stajao jebeni Zayn.

Nenene,ovo se ne događa.Zayn nije ispred mene.Zaledila sam se,dobro poznati strah se vratio.
Onaj strah koji sam osjećala samo kad sam blizu njega.

Otišao je i prije nego što sam se snašla.

To je Zayn,ne priviđa mi se.
Samo me on zove 'djevojčice'

Brzo sam krenula u potragu za mojom mamom.I čim sam ju našla nagovorila sam ju da se požuri.

Otišli smo na blagajnu i dosta brzo riješili sve.

Kad smo se vratili kući zatvorila sam se u sobu i počela analizirat situaciju.

Zayn je tu.Vratio se.Ne mogu se nositi s ovim.Bojim se.Hoće mi ponovno naudit?
Ma da je htjeo mogao je danas u trgovini.

Vratila su mi se sva sjećanja vezano uz njega,od trenutka odkad sam oteta,odkad me je prvi put dirao,odkad sam ga vidjela prvi put,odkad me silovao...završila sam sva u suzama.

SRETAAN BOŽIĆ LJUDIII❤❤❤❤

I evo ga za sve one koji su se nadali da će se Zayn vratiti:
He's back bitchezzz

Kako vam se sviđa to što nastavak izlazi svaki dan?

I da ne dužim,sretan vam i blagoslovljen Božić,

Ly❤

KidnappedWhere stories live. Discover now