16

9.3K 221 23
                                    

"Skoro sam umrla Zayn!"

"Jesi,ali si ipak živa i šuti sad i ljubi me"rekao je i ponovno me počeo ljubit i mazit moj trbuh

Ubrzo je počeo spuštati ruku niže i niže pa kad ju je zavukao u tajice,morala sam reagirat.

"Nemoj"rekla sam te je to potaknulo njega da me pogleda.

"A zašto nebi?"

"Zato što me to boli"

"Rekao sam ti već,da se opustiš nebi te bolilo"

"Kako bi se mogla opustit kad me udaraš,vrijeđaš i siluješ"

"Ne bih ti ništa od toga radio da si dobra"

"Pusti me kući pa ću bit dobra"

"Tako si dosadnaaaa"prostenjo je i samo se bacio kraj mene...YASSS!!!!🤗

"K'o da si ti zanimljiv"puhnula sam

"Zanimljiviji od tebe,definitivno"

Odjednom se ustao i počeo skidat.
Zašto?
Čim je počeo skidati majicu okrenula sam se na drugu stranu.
Čula sam i kajiš,pa valjda je skinuo hlače,neće me valjda silovat?

Ubrzo se krevet udubio i on je nešta izvodio,ne znam.

"Dođi princezice"rekao je i zatim me počeo vući od leđa.

Okrenula sam se i onda me je prekrio jorganom pod kojim je i on bio.

"Dođi tu"rekao je pokazavši na svoja prsa..neće me silovat???? Fuck yeaah!!

Ubrzo je moja glava bila na njegovim toplim,nabildanim,prekrasnim prsima,a njegove ruke oko mene.

"Spavaj princezo"poljubio me je u kosu.

I nismo više pričali,on je zaspao u roku od 2 min,oće to kad si pijan.

Ja nisam mogla zaspat.
Bila sam u nevjerici da sam zapravo normalno po prvi put pričala sa Zaynom..
Koliko znam inače su ljudi agresivniji,i gori kad su pijani..a Zayn..

Zayn je totalna suprotnost..
Kad je trijezan tuče me,vrijeđa,siluje,zlostavlja općenito a kad je pijan priča samnom barem donekle normalno,i kad mu kažem da stane,posluša...zar je stvarno to moguće?

Ne mogu vam opisati svoju zbunjenost..

Okej,znači ako je tako želim da je Zayn pijan 24 sata dnevno,7 dana u tjednu,sve dok ne izađem odavde..onda me više nije briga.

Sjetila sam se upravo kako sam prije skroz govorila kako bi bilo šta da mi bude samo da ne moram u školu,e pa vjerujte mi,rađe bi sjedila u školi 10 sati dnevno i imala najgore predmete(otprilike svi) nego proživljavala ovo što sad proživljavam.

No,kakogod ubrzo sam i ja uspijela zaspat na njegovim predivnim prsima!


Nadam se da vam se nastavak sviđa,ostavite vote,com

I šta mislite..hoće li Zayn ostati ovako dobar i kad se otrijezni ili će se vratiti na staru bezosjećajnost?

Ly❤

KidnappedWhere stories live. Discover now