23

8K 204 8
                                    

Sedam dana.
Sedam jebenih dana već živim u hotelu koji nam plaća njemačka jer traje istraživanje i ne mogu pronaći Zayna.
Iskreno sad da vam kažem,boli me i briga hoće li ga uhvatiti,samo želim ići u svoju kuću,sobu..
"Zar je stvarno potrebno??"žalila sam se Theu koji je uz mene 24 sata dnevno i previše sam mu zahvalna na tome

"Moraš ajde,još samo ovaj put"

"Ali već sam tri puta dala iskaz"

"Znam princezo,ko da ne vidiš kako su ovi nijemci glupi"

"Molim te,za mene.."počeo me molit

"Dobro ali samo zbog tebe idem,i to je stvarno zadnji put"

"Hvala"zagrlio me je

"Ajde,obuci se,ja te čekam ispred vrata"

"Moji neće ići?"

"Mislim da ne"rekao je i izašao

Pustio me je da se spremim za još jedan odlazak u policijsku postaju
Imam osjećaj da iako sam pobjegla od Zayna i dalje sam zatvorena ali sad od policije..Ne daju mi mira.

Obukla sam crne traperice,bordo duks,crne niske starke i to je to,počešljala sam kosu uzela žvaku i mobitel.

Ako se pitate odakle mi odjeća,mobitel..pa Moji predivni roditelji su me odveli u šoping ovdje a također su rekli,citiram "Možeš uzeti šta god hoćeš,pa tako i koji god hoćeš mobitel"
Naravno šoping mi je pomogao barem na tren da odmorim misli,iako sam se bojala da bi mogao Zayn naletit.

Izašla sam iz sobe i ispred je bio naravno Theo.
Nas dvoje smo se jako zbližili,no ne kako mislite vjerojatno...samo smo prijatelji,ali jako dobri prijatelji,imam povjerenja u njega iako ga znam tjedan dana..

"Oo ljepotice"rekao je čim sam izašla
"Samo ti zezaj"smijala sam se dok sam zaključavala sobu

"Ne,ozbiljno,ovaj outfit ti predivno ističe oči"rekao je i sekundu nakon toga se opalio smijati

"A de majmune"udarila sam ga po ruci i onda se i ja opalila smijat..

Znam da nije bilo nastavka na vrijeme i da je ovaj shit,
Jako mi je žao zbog toga ali u školi je ludnica sa testovima i ne stignem ni pisati a kamoli smisliti nešto dobro,tako da se ispričavam i nastavci će ići ponovno redovno od idućeg vikenda kad napokon završi pakao i dobijem mogućnost da se posvetim pisanju...
Nadam se da se ne ljutite iii

Ly❤

KidnappedWhere stories live. Discover now