18

9.4K 219 7
                                    

Prošlo je tjedan dana odkad sam vam se zadnji put javila,a to je zato što se nije događalo ništa bitno (kakvo čudo) idalje nisam pobjegla,niti sam spašena..

Polako već gubim vjeru da ću ikad pobjeći odavde..

No da ispričam ukratko šta se desilo..

Zayn me je preselio u sobu krajem koja je valjda sad moja i nije ništa posebno,imam malu kupaonicu,ormar,krevet i jedino dobro-tv.
Iako su svi programi njemački pa ništa ne razumijem...no barem sam našla program sa crtićima mog života kao Tom&Jerry,Zekoslav Mrkva,Ptica trkačica..

I tako na neko vrijeme dok traju ti crtići zapravo se i uspijem opustiti i zaboraviti gdje se nalazim..

Nadalje..svaki dan čujem stenjanje u sobi krajem,što znači da Zayn spava sa nekom..neka,slobodno,neka uživaju samo da me ne siluje!

Prvo mi nije bilo jasno zašto me je preselio no sad sam zaključila da je to da može spavat s drugom ili drugima ne znam stvarno i nije me briga..mogao me je i pustit..

S druge strane uhvatio me je strah da je ovo moje preseljenje i njegovo spavanje sa drugima samo privremeno,dok mi ne prođe menga,iskreno se nadam da nije tako..

/1:30 h/

Dok sam u polu snu čujem otključavanje vrata,no uvjerim se da to nisu moja vrata te se fokusiram na spavanje..

Uskoro moje uvjeravanje padne u vodu kad me neko gurne tj prevrne tako da nisam više na boku nego sam na leđima.
U sekundi-dvije Zayn je već sjedio na mojim nogama.

"Makni se"rekla sam,više prošaptala,pošto sam mamurna od sna..

"Ljepotice moja"rekao je i spustio se te je sad ležao na meni,no svoju težinu je držao na krevetu,vratom mi je počeo mirisati vrat i zatim polagano ostavljati poljupce po njemu.

"Nemoj"pokušavala sam ga odgurnuti rukama,no kao i uvijek: bez uspijeha.

Poljubio me je i htjeo je produžiti i 'produbit' poljubac no moje okretanje glave ga je omelo,te je odustao i nastavio mi ostavljati nježne poljupce po vratu.

Podigao mi je majicu sve do grudnjaka,otkrivajući moj trbuh te ga zatim ljubeći ponovno,polako.

Pokušavala sam se uvjeriti da će stat na tome i da neće ići dalje no prevarila sam se,na silu mi je skinuo pidžamu.

"Molim te Zayn,nemoj"uhvatio me je onaj dobro poznati,odvratni,jaki strah.

"Šuti,smiješ samo stenjat"rekao mi je u lice dok me je gledao u oči,pa me je poljubio na blic te se vratio skroz dolje..

U sekundi se skinuo potpuno gol,bez micanja sa mene,i davanja meni mogućnosti da se izbavim odavde.

Dok mi je skidao gaćice molila sam ga,ma preklinjala da ne radi to,no vjerovali ili ne nije se obazirao na to.

"Molim te.."počela sam plakat

"Tako te dugo nisam imao,dosta si odmarala"i uspio mi je raširiti noge te stat između njih i namjestit se..

"Nemoj Zayn,molim te"projecala sam

"Opusti se i neće te bolit"rekao je u trenutku kad je počeo ulaziti u mene.

Začuđujuće čak je polako i moglo bi se reći i pažljivo ušao u mene,za razliku od prvog puta,no to nije pomoglo da me ne boli..

Stisnula sam oči,zube dajući sve od sebe da pretrpim ovu bol bez da pisnem,i da ne dam ovom govnetu da uživa slušati me kako vrištim zbog njega.

Nastavio je raditi svoj 'posao' sve brže i grublje,dok su moje oči postajale veliki vodopad iz kojeg voda tj suze teku i teku i ne prestaju...

Čekala sam taj trenutak,da završi,da bol barem ova fizička smanji se ako ne i ne stane..

I dočekala sam ga nakon nekog vremena,završio je valjda,nije ništa rekao samo se ustao sa mene,obukao bokserice a ostale stvari uzeo u ruku,izašao te zaključao vrata.

Ja sam se pokrila jer nisam imala snage za ništa drugo,te briznula u plač.

Bit će ovo još jedna natopljena mojim suzama,mojom boli ovaj put većom psihičkom,noć..

Gad me je ponovno uništio,taman kad sam se barem malo sabrala,ponovno mi je to napravio: uništio mi je život,samopoštovanje,sve što je ostalo od mene...

Nadam se da vam se nastavak sviđa,
Ostavite vote,com..

Ly❤

KidnappedWhere stories live. Discover now