-6-

945 54 8
                                    

כנראה אם לא הבנתי לפני עם מי אני מתעסקת, הבנתי עכשיו, זאיין כמו בהבטחה שלו אליי 'שומר' עלייבבית ספר ולא מוריד ממני את העיניים שלו, כשאני אמורה להיות בבית הוא מושך אותי אל הבית שלו עם החבורה. שכמו שכבר הבנתי היא כמו זאיין והארי ערפדים חוץ מנייל שהוא מלאך נופל שהוא סוג של המלאך השומר של החבורה של זאיין.

ברוב השבוע ישנתי אצליהם, לצערי זאיין די הכריח אותי לישון איתו אז ישנתי אצלו בחדר כשאני על המיטה והוא ישן על הספה בצד החדר. היו ימים שישנתי בבית אבל גם אז זאיין לא וויתר והציב לי בבית את אחד הבנים ב'שמירה' זה מרגיש לי די הרבה מעיק אבל כמו שכבר למדתי אין לי מילה בדבר הזה. זאיין לקח אותי לשני 'דייטים' שהיו סיוט!! הלכנו לסרטי אימה, מה שגרם לי לסיוטים בלילות, וכשאמרתי שאני לא נהינת מסרטי אימה התחיל וויכוח וזה נגמר בזה שהוא כמעט שתה אותי לארוחת ערב. בנוסף בדייט האחרון זאיין היה רעב והוא השאיר אותי בפארק הקר למשך שעה וחצי והלך לצוד לו ארוחת ערב.

במשך כל הזמן שאני בבית עם החבורה של זאיין, הארי וליאם פוקחים עליי עיניים בחשש שזאייןיעשה לי משהו, נייל לעומת זאת שמח שאני פה אני לא כל כך בטוחה למה אבל הוא שמח שאני מוחזקת נגד רצוני, בבית שאני לא מכירה, עם ארבעה ערפדים, שאני לא מכירה.....כאילו מה? ואז יש את לואי.. הוא גם סבבה אבל הוא נוטה יותר לצד שלזאיין מה שגורם לי להירתע ממנו, ממנו עוד אני יכולה להירתע אז אני די שומרת מרחק ממנו.

היום בבוקר זאייןהודיע לי שאנחנו יוצאים היום לדייט ושאני אתלבש בשבילו במשהו סקסי, אני רק גלגלתי עיניי ועליתי אל החדר שלי, כן הוא מתנחלאצלי בבית היום "אל תסגרי את הדלת!" זאיין צעק לכייון שלי אבל התעלמתי וסגרתי אותה מאחוריי,לפני שהספקתי לנעול את הדלת היא נפתחה בטריקה שגרמה לי לקפוץ וליפול לאחור על המיטה "אמרתי לךלא לסגור!!" זאיין צעק אליי הוורידים של הצוואר שלו בולטים משנייה לשנייה והניבים מתחילים לבלוט החוצה, לא הגבתי אליו רק השפלתי את המבט שלי וניסיתי לא לבכות מפחד, מאז שהוא נכנס לי לחיים נהייתי רגשנית ברמה מפחידה "את עוד הפעם שכחת עם מי את מתעסקת??" הוא צעק אליי והתחיל להתקדם לכיווני "שאלתי אם שכחת!!" הוא צעק אליי "גאד לא שכחתי!! אתה לא צריך להזכיר לי כל שלוש שניות כי אני זוכרת את זה טוב מאוד, במיוחד כשאתה עוד שנייה שותה אותי אז דיי כבר!!" צעקתי אליו  והתחרטתי שנייה אחרי כשזאיין פתח את הפה שלו באיום חושף את הניבים שלו והעיניים שלו שינו את הצבע של עצמם לצהוב המאיים "זה לא נראה ככה" הוא אמר בעצבים וטיפס מעליי, הוא מיקם את הזרועות שלו משני הצדדים של הגוף שלי והפנים שלו ממוקמות מעל שלי "תרד ממני" אמרתי לכיוונו בקול רועד, מה שגרם לו לגחך "אני לא חושב, כיף לי ככה" הוא אמר בקול עמוק וצבע העיניים שלו שוב השתנה, צבע העיניים שתנה לצבע אפור עמוק "למרות שיש דברים אחרים שאני רוצה לעשות לך" הוא לחש לי באוזן והעביר לי צמרמורת "צריך ללכת, הדייט מחכה לנו" הוא אמר בטון מרוצה כששם לב לרעידות שעברו בי. הוא השאיר בקו הלסת שלי נשיקה שנמשכה קצת יותר מדי זמן, אבל שוב אין לי מה להגיב, וקם ממני לגמרי "תלבשי משהו סקסי" הוא קרץ לכיווני ויצא מהחדר.

blue bloodWhere stories live. Discover now