Hahó skacok! Mindenkinek gyönyörű szép vasárnap délutánt kívánok! Ez a fejezet egy kissé hosszúra sikeredett, de mindenkinek jó olvasást kívánok! Jövőhét vasárnap találkozunk!
Ui: Ne felejtsetek el benézni az új blogunkra, amit Lottie Tomlinsonnal fogunk írni, ott találhattok információkat a blog nyitásával kapcsolatban, valamint a szereplők leírását is megtalálhatjátok a "szereplők" fülre kattintva.
Link: https://newstarlovei.blogspot.hu/
-Ann SmithWilliam(?)
Szabad a csók, és szabad a tánc?
Reachel
["Ha nem látlak a szívemmel, és te engem, remény sincs rá, hogy megértsük egymást."]
-Várj, várj- rántottam vissza a karom a lépcső előtt. Megtorpant majd kérdőn nézett vissza rám.
-Te meg ki a franc vagy?- röhögtem el magam.
-Nem is ismersz meg?- túrt bele idegesen a hajába- Gyere, menjünk fel a tetőre- indult meg. Én pedig megrántottam a vállam és elindultam utána. Mit akarhat ez a srác? Nem ismerem meg? Ki a fene? Még egyszer megrázom a fejem. Nem emlékszem rá. Talán valamelyik spicces állapotomból egy figura? De mit keresne az iskolánkban?
-Nem hiszem, hogy nyitva lesz az ajtó. Minden harmadik szünetbe meg szoktam nézni- mondtam.
-Azért van zárva, hogy ki lehessen nyitni- nevetett fel, majd előkotorászott valamit a zsebéből. Ezt nem hiszem el, hullám csatt.
-Ki kell, hogy ábrándítsalak. Ez csak a filmekben működik- mondtam gúnyosan.
-Azt te csak hiszed kis szívem- vigyorgott majd nagy csodálkozásomra kinyitotta az ajtót.
-Csak utánad- biccentett.
-Megtisztelsz- léptem ki a tetőre vezető ajtón.
-Akkor most már elmondanád, hogy ki a fene is vagy? Nem emlékszem rád egy bulis estéről sem, és ebben az iskolában mindenkit ismerek. Tehát?- pillantottam rá kérdőn, aztán pedig leültem a kőre.
-Azt hittem már a tetőből rá fogsz jönni. Akkor mondok egy könnyebbet. Amikor hét éves voltál leestél a kertetek végében lévő fáról és eltört a bal lábad, amiatt van ott az az apró heg- pillantott a lábamra.
-Ez meg honnan..-akadt el a szavam. Gyerekkorom emlékei végig söpörtek rajtam. William?
-Te idióta- csaptam a karjára.
-Örülök,hogy végre megismertél- mosolygott. Hát persze! A homlokomra csaptam majd megszólaltam.
-Kiskorunkban mindig felmentünk a házatokon lévő tetőre, sőt még ameddig ide jártál suliba, addig annak a tetejére is mindig kiültünk. Ajj, annyira régen elmentél, hogy teljesen törlődtek az emlékeim.
-Hát. Visszatértem- tárta ki a karját, én pedig oda pattantattam és megöleltem.
-Hiányoztál Kicsi- simogatta meg a hajam.
-Hé, két hónappal idősebb vagyok mint te- mondtam. Amúgy William Emma ikertestvére, aki a szüleik válásakor az apjával ment, Emma meg itt maradt az anyjával.
-Na ne mondd- forgatta meg a szemeit. Pont mint régen. Most viszont már nem gyerek, hanem egy igazán helyes,magas, elég izmos fiatal ember.
-De hát nem úgy volt, hogy november elején fogsz csak jönni?-kérdeztem.
STAI LEGGENDO
Reven Art School & Academy ✔BEFEJEZETT✔Átírás alatt✍️
Storie d'amore"-Igazán vicces vagy -forgattam a szemem miközben követtem őt a terméhez. - Nem vicceltem Reachel. Még is, hogy voltál képes ekkora marhaságra? -fordult hátra mielőtt beértünk volna a terembe. Kinyitotta az ajtót majd miután bementünk kulcsra zárta...