1:8

937 128 3
                                    

Seungcheol's POV

Hari ni betul2 manager kami datang. Aku nak buktikan benda yang kami nampak selama mana kami tinggal di dorm tu.

"Hi,hyungnim" sapa aku dan senyum. Aku menjemputnya duduk di ruang tamu. Apa yang pelik,selalunya 'benda' tu kacau kami kalau ada org baru dtg rumah tu. Macam apa yang terjadi minggu lepas

FLASHBACK

"Kenapa?" soalku kepada staff2 yang mengunjungi dorm kami.

"Nak rakam going seventeen" balas salah seorang staff itu. Camera terpasang sini sana. Kenapa tak bagitau awal? Kenapa tiba2 datang dorm kami macam tu je.

"Asal camera tak dpt on weyh?" soal salah sorang dari mereka. Aku pun memandangnya. Hah dah agak 'benda' tu belakang dia.

"Bagus kau lari kt sini tanpa pandang blakang kau" kata staff yang berada di tepiku. Tapi staff sorang tu degil. Dia pi toleh belakang. Mana tak pengsan situ.

END FLASHBACK

Asal 'benda' tu tak kacau manager kami? Pleasela kacau dia. Nak buktikan yang dorm kami tinggal ni berhantu.

SKIP

"Alaa, kan aku dah ckp. Takde benda macam tu wujud. Dahlah,aku nak balik" kata manager kami. Sebaik sahaja dia mahu keluar,pintu itu tiba2 tertutup dgn sendiri.

"Kuat ey angin hari ni" sambungnya lgi. Dia memegang tombol pintu dan cuba untuk membukanya. Tapi tak dpt. Aku tak tau kenapa tapi aku tersenyum.

"Jangan main2! Aku nak balik ni" marah Manager kami kepada kami. Aku melangkah kedepan.

"Member kami semua nya dkt sini. Siapa la tutup pintu tu?" kataku sambil tersengih. Jap apa jadi dgn aku?

Sambung

Vote
Comment

DORM.Where stories live. Discover now