5.

199 14 0
                                    

       Dimineata m-am trezit singura acasa, intr-o liniste suspecta. Ma asteptam ca cele doua verisoare sa sara de oriunde si  sa ma tranteasca pe podea rugandu-ma sa ne jucam “de-a printesele”. Noroc ca nu a fost cum ma asteptam. Am gasit un bilet de la mama pe usa de la dulap. Scria ca s-au dus in oras si ca se vor intoarce dupamiaza. Perfect! O zi linistita si fara griji numai pentru mine. Dar mai jos ma rugat sa-mi fac patul, sa duc gunoiul si sa verific posta. Okay… ce n-as face pentru mama care m-a scapat o zi de verisoarele criminale?

            Dupa ce mi-am facut patul, m-am imbracat intr-un maiou si pantaloni scurti. Peste mi-am luat un jerseu crem cu stelute. Apoi am iesit sa duc gunoiul.

            Copacii isi scuturau petalele florilor facand o ploaie roz sa cada pe asfalt. Eu inaintam pe poteca din fata casei ducand in mana sacul cu gunoi. Cand sa verific corespondenta, am simtit o suflare in spatele meu. Shit. Era Joe, vecinul de vis-à-vis. Baiatul asta pur si simplu imi facea viata sa para mai grea si mai urata. Nu stiu si nici nu voi sti vreodata ce vrea de la mine. De data asta a venit cu niste prieteni sa ma enerveze.

            -Buna, frumoaso, vrei sa fugim in lume?

            Am incercat sa-l  ignor si sa plec, dar unul din gasca lui m-a oprit.  Ma tinea strans de brat, aproape sa-mi opreasca circulatia sangelui prin mana.

            -Deci vrei sa pleci fara mine, a continuat golanul.

            -Ce vrei mai exact? am spus, aproape tipand.

            -Tu ce crezi?...  mi-a zis apropiindu-se de mine.

            -Lasati-o in pace! le-a ordonat o voce impunatoare de baiat.

            Acela a fost momentul meu. M-am smuncit din mana celuilalt si am fugit in casa. Am incuiat usa de doua ori dupa mine si m-am dus la fereastra sa vad continuarea. Joe si grupa lui de banditi au plecat injurandu-l, dar el s-a facut ca nu i-a auzit. Apoi baiatul care m-a salvat m-a privit lung. Acum il recunosc! Era tipul care cu o zi in urma m-a stropit neintentionat. Privirea lui calda parca topea sticla geamului. Am iesit din casa zambind.

            -Multumesc, i-am zis recunoscatoare.

            -N-ai pentru ce.

            -Locuiesti prin zona?

            -Nu. Doar imi faceam plimbarea de dimineata. Imi place strada asta, mi-a spus, dandu-si parul din ochi. Cum te numesti?

            -Maddy Andrews. Pe tine cum te cheama?

            -Louis. Louis Tomlinson.

Summertime Madness {1D F.F.}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum