Daca ai ajuns sa citesti pana aici, felicitari! Esti un cititor fidel. Si pentru ca imi citesti povestea, voi dedica acest capitol tie si celorlalti lecturari.
PS: Multumesc pentru comentarii si voturi, m-ati incurajat sa continui aceasta "carte".
_____________________________________________________________________________
Caldura dinauntru m-a izbit usor. Eram extenuata, asa ca am vrut sa ma duc direct la mine in camera. Dar mama m-a oprit, cu ochii lucind de bucurie.
-Cine este el?
-Mama, este doar un amic.
-De parca nu mi-am dat seama cum te privea.
-Si cum ma privea?
-…Frumos.
-De parca asta explica faptul ca el ar fi prietenul meu.
-Deci recunosti ca e prietenul tau?
-Nu, e doar un…
-De cand are Maddy un iubit? m-a intrerupt vocea Annei. E chipes? Vreau sa-l cunosc!
-Anna, e doar un amic.
-Sigur, spuse ea pe un ton plat si ironic.
La un moment dat, mama si Anne s-au dus in sufragerie ca sa se uite la un film. Eu am urcat in camera mea sa ma schimb. Am pus geaca lui Louis pe un umeras. Luna devenea din ce in ce mai stralucitoare iar cerul se inveli in plapuma de stele.
***
Pe la 12 noaptea ma trezesc zgaltaita de cele doua gemene.
-Putem dormi cu tine?
-De ce?
-Am visat urat si ne este frica.
Am oftat, facandu-le loc in patul meu de doua persoane. Anne s-a asezat in stanga mea, iar Rose s-a ghemuit in dreapta.
Anne a mai murmurat ceva despre Louis, dar ceva inteligibil. Probabil visa deja.
-Noapte buna, le-am spus, stingand apoi veioza.
CITEȘTI
Summertime Madness {1D F.F.}
Fanfiction"În inima recunoscătoare va fi vară mereu." -Celia Thaxter. *One Direction FanFiction*