Da, m-au auzit… Am incercat sa imi fac drum pana la bucatarie neluandu-le in sema, dar tot n-am scapat de gura lor…
-Maddy si cu…aam… Louis stau intr-un copac. Si s-au sarutat! Si Louis a picat si Maddy s-a suparat.
Ok, chiar nu stiu de unde au scos-o pe ultima… Dar am incercat sa le mituiesc ca sa taca.
-Ce sa va dau ca sa taceti odata? le-am intrebat putin furioasa.
Dupa un timp de gandire si sfatuire, Rose si Anne mi-au raspuns:
-Mai bine spui unde sa ne duci…
-Unde, atunci…
-Pai… ne gandeam ca ai putea sa ne duci in parcul de joaca din mall.
-Si ce-i cu locul asta?
Cele doua au pufnit.
-E un loc de joaca amenajat pentru copiii ca noi…
Desi nu vroiam sa ma vada lumea intr-un parculet interior pentru copii, m-am gandit ca oricum nu am altcumva sa le fac sa taca… Asa ca mi-am luat cele mai simple haine pe care le am (un tricou galben si blugii mei mai vechi), mi-am prins parul intr-o coada si le-am insotit pe fete in parcul ala stupid.
Cand am intrat in locul amenajat pentru copii, un miros puternic de plastic mi-a invadat narile… am inceput sa tusesc de parca as fi alergica la “aroma” aia.
-Noi ne ducem in piscina cu mingiute! m-au anuntat gemenele.
-Ce piscina? Nu aveti costum de baie!
-Ce grea de cap esti! E doar un fel de a spune!
-Bine… sa nu fiti rele si sa nu mergeti prea departe de mine! Doamne! Ma transform in mama! m-am gandit speriata.
M-am asezat pe o banca care era cu fata la asa-zisa “piscina cu mingiute” si la un toboggan imens gonflabil si mi-am scos din geanta o carte pe care am inceput s-o citesc de mai mult timp si pe care inca nu am reusit sa o termin. Am fost intrerupta din citit cand am auzit o voce familiara rasunand prin zona. Mi-am ridicat privirea din carte si am vazut patru baieti de varsta mea razand, tipand si alunecand pe toboggan. SE COMPORTAU CA NISTE COPII! Uimita, am inceput sa-i studiez: era unul blond, simpatic, un alt tip brunet cu suvite blonde, unul era carliontat… si unul era…. OMFG! Era Louis! Am continuat sa-i privesc, crucindu-ma. Mi-l imaginam putin mai… matur!? Am observat ca un tip care semana cu Justin Timberlake s-a apropiat de grupul lor si s-a amuzat de ei, apoi s-a alaturat si el.
-Atentieee! striga blondul din varful tobogganului.
-Partie! urla Justin Timberlake 2, alunecand si invartindu-se in toate partile.
Din moment ce nu-i stiam numele, asa m-am decis sa-l poreclesc.
Nici Louis nu se tinea mai prejos. S-a decis sa faca un trenulet cu ceilalti doi. Cred ca ei erau cei care faceau cea mai mare zarva.
Cand s-a decis, intr-un final, sa faca o pauza, m-am uitat lung la Louis, sperand ca acesta sa ma observe. Dar cand privirea lui s-a intalnit cu a mea, acesta pur si simplu a intors capul in alta parte, de parca nu as fi existat. Probabil chiar nu m-a recunoscut… M-am decis sa ma duc sa-l salut.
CITEȘTI
Summertime Madness {1D F.F.}
Fanfiction"În inima recunoscătoare va fi vară mereu." -Celia Thaxter. *One Direction FanFiction*