Dupa un lung timp in care ne-am privit reciproc, mi-a spus zambindu-mi:
-Ai vrea sa iesim la un suc?
Am rosit. Ochii sai de un albastru stralucitor, parul sau ciufulit care-l facea sa para si mai atragator, chiar si caldura sa din voce m-au facut sa nu stau mult pe ganduri.
-Aam. Da, sigur. De ce nu? Dar mai intai sa ma schimb.
L-am poftit in casa, lasandu-l la parter pana ce imi luam ceva mai elegant pe mine. Cand am coborat, l-am gasit uitandu-se la o poza cu mine si cu tata.
-E tatal tau? m-a intrebat.
-Da...
-Este si el in oras?
-Nu. Parintii mei au divortat acum un an. Eu am ramas cu mama, el s-a intors in Romania.
-Aham. Deci nu esti din Anglia.
-Nu, nu sunt. Mama se tot muta cu serviciul in alte tari. Data trecuta am fost in Franta, acum sunt unde sunt si data viitoare poate voi fi in China, cine stie? am raspuns ridicand putin tonul.
Din nou, tacere.
-Deci, parca mergeam la un suc, nu? am zis, evitand o alta intrebare personala.
-Oh, da.
Am iesit din casa tinandu-l de brat. Era ciudat ca ne intelegeam asa de bine desi ne-am cunoscut recent. Parea de treaba, asa ca nu imi faceam multe griji ca ar putea sa ma rapeasca... M-a condus la masina lui. Si inca ce masina! M-am asezat pe locul din fata, de langa sofer. Scaunele parca erau umplute cu apa. Erau atat de confortabile!...
Cand am ajuns la terasa, deja se facea dupamiaza. Louis mi-a facut cinste cu sucul, desi eu am insistat sa mi-l platesc cu banii mei. Dupa ce si-a luat si el o doza de Pepsi, ne-am asezat la o masa de pe terasa.
-Si chiar nu ma recunosti, nu? m-a intrebat, privindu-ma curios.
-Ar trebui? am raspuns sorbind din suc.
-Nu e necesar, doar ca majoritatea fetelor ma cunosc...
-Aha... Esti, deci, un dansator exotic*! am glumit.
-Oh, nu! Doamne! a ras. Sunt din trupa britanica One Direction.Ai auzit de ea?
Mi-am micsorat ochii, concentrandu-ma.
-Parca am auzit de ea... Sunteti cinci, nu?
-Da, a spus luminandu-se la fata.
-Liam, Zayn... Neil, Harry si tu, nu?
-Da. Numai ca e Niall, nu Neil. (tine de accent)
-Ah, scuze.
______________________
Dansator exotic= Stripper
CITEȘTI
Summertime Madness {1D F.F.}
Fanfiction"În inima recunoscătoare va fi vară mereu." -Celia Thaxter. *One Direction FanFiction*