8.

162 11 2
                                    

           Chiar nu intelegeam ce semnifica acel tatuaj pentru el, dar l-am lasat sa pluteasca in lumea lui. Cand am ajuns la masina, Louis m-a intrebat:

            -Tu ai vrea sa-ti faci un tatuaj?

            -Sincer?... inca nu m-am gandit la asta. Nu ma prea atrage idea. Dar nu se stie niciodata!

            Apoi am urcat in masina. Drumul spre casa a fost lung si mut, asa ca mi-am petrecut timpul uitandu-ma cum picurii de ploaie se bateau de geam ca o insecta natanga ce vroia sa intre. Am tras o privire cu coada ochiului spre Louis. Parea foarte serios si concentrat la condus. Ma intrebam ce l-a facut sa fie atat de tacut. L-am suparat cu ceva? Am spus ceva nepotrivit? Probabil era doar obosit…

            -Aam… Eu stau aici, i-am spus cand ne-am apropiat de casa.

            Louis a cascat ochii si a pus o frana brusca. Daca nu purtam centura de siguranta, puteam linistita sa zbor prin parbriz pana acasa.

            -Scuze, mi-a spus in soapta.

            -Esti bine? l-am intrebat ingrijorata.

           -Da, sunt bine, a zis lipind un zambet stramb de fata.

            -Ok, atunci.

             Am iest din masina. El m-a condus pana la intrarea in gradina.

             -Sper ca ti-a placut azi.

             -A fost dragut. Apoi, tresarind usor, mi-am adus aminte de geaca pe care inca o purtam. Am uitat sa-ti dau asta, i-am spus incercand sa o dau jos.

             -Pastreaz-o. Sunt sigur ca ne vom mai vedea. O sa poti sa mi-o dai atunci.

             I-am multumit (din nou), iar el mi-a facut cu ochiul, indepartandu-se.

             Intotdeauna ma simteam ca o puicuta cand cineva imi facea cu ochiul, dar pe el l-am iertat de data asta.

             Am stat in pragul usii pana cand  pornit masina. Apoi i-am facut cu mana si nemaiuitandu-ma inapoi am intrat in casa.

Summertime Madness {1D F.F.}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum