(Bölüm 6)Geçmişin Açığa Çıkması

29 1 0
                                    

1 Hafta Sonra Savaş dan Devam:)
Nefes bir haftadır her zaman kabus görüyor. Ne kadar sorduysam da ne gördüğünü söylemedi.Bugun doruk beni şirkete çağırdı. Konuşmak istiyormuş. Kesin nefes le ilgili. Onun için gidiyorum yoksa kimsenin ayağına gitmem. Şirkete gelince arabadan inip şirkete doğru yürümeye başladım. Içeri girmemle birine çarpmam bir oldu. Kim olduğuna baktığımda kızıl saçlı bir kız olduğunu gördüm. Umursamayip yanından geçip giderken kızın arkamdan "Öküz...insan bir özür diler."dediğini duyduğumda gülerek asonsere bindim.Özür dilermiş bugüne kadar kimseden özür dilemeyen ben bi kızdan mi özür diliycem.Asonserden inip Doruğun odasına doğru yürümeye başladım. Gelince direk içeri girdim . Kapı çalma gibi bi adetim yoktur. Içeri girince Doruğun yanında iki oglan oturuyorlardı . Doruk beni görünce ayağa kalkıp yanıma geldi. Tokalasıp bana oturmam için işaret verdi. Oğlanların karşısındaki koltuğa oturdum. Doruk bana dönüp "Bunlar yeni şirket ortağımız Ateş Bulut ve Kerem Bulut." dedi. Sonra onlara dönüp "Buda Savaş Kuzey."dedi. Oğlanlar baş sallayınca bende hafif başımı salladım. Doruk tekrar bana dönüp "Savaş nefesin neyi olduğunu biliyor musun?"dedi.Başımı sallayıp"Hayır bende bilmiyorum ama kesin kızlar yani gizemle kumsal biliyor."dedim."Bende oyle düşünüyorum.  Sen şu kızları bir konustur ." Dedi. Başımı sallayıp -ne çok başımı  salladım yaw-odadan çıktım. Şirketten çıkınca arabama binip nefesi evine sürdüm.

Nefes de Devam:)
1 hafta geçti. 1 haftadır hergün aynı kabusları görüyorum. Gizemle kumsal dışında kimseye ne gördüğümü söylemedim . Savaş la mert ne kadar söyletmeye çalışsada söylemedim.Yine her zaman ki gibi gizem ve kumsal la bahçede otur mus kahve içiyorduk.Kumsalın konuşmasıyla ona baktım. "Ya Nefes bu gördüğün rüyalar ne demek istiyor yani tamam hep geçmiş geçmiş diyor ama hangi olaydan bahsediyorki.?"cevap vermeyip sustum.Kumsal konuşmaya devam etti"Ilk başta uçurumun kenarında oturuyor, ikincide ben senin geçmişinim deyip uçurumdan atlıyor, üçüncü de karanlık bir yerdesin burası niye karanlık dediğinde çünkü senin geçmişin karanlık diyor. Ne Demek bu..."aow sanırım kumsal anladı çünkü yüzüme dehşetle bakıyor"Ne oldu?"diye sordum anlamamazlıktan gelerek."Nefes..s bu yoksa...yoksa o olaydan mı bahsediyor.."dedi. Evet kumsal o olaydan bahsediyor demek istesem de sustum zaten anlamıştı kumsal. Abisi gibi aynı çin gibi maşallah. O anda birşeyin kırılma sesiyle o tarafa döndüm savaş...Bize doğru gelip tam önümde durdu."Nefes bunu daha önce neden söylemedin.."diye kükredi. Al ışte duymuştu bir de bu eksikti...

(Arkadaşlar bir daha ki bölümde nefesin geçmişini yazı cam.)

Nefesim OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin